وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی مناطق شرق کشور

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در بعضی ساعات امروز (۵ خرداد ماه) در شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد، گفت وزش باد در برخی نقاط باعث ایجاد گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی مناطق شرق کشور

صادق ضیاییان درباره وضع جوی کشور به پانا گفت: امروز (۵ خرداد ماه) در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و در سواحل دریای خزر و اردبیل بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر در شمال اصفهان و قم رشد ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روزهای سه‌شنبه (۶ خرداد ماه) و چهارشنبه (۷ خرداد ماه) در استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، فارس، دامنه‌های جنوبی البرز در سمنان، البرز و قزوین بارش پراکنده و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پنجشنبه (۸ خرداد ماه) علاوه‌ بر رگبارهای پراکنده در دامنه‌های شرقی زاگرس و استان مازندران، در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیز بارش رخ می‌دهد، اظهار کرد: جمعه (۹ خرداد ماه) در دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب و شمال غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، زنجان و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضع جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۶ خرداد ماه) کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و در بعدازظهر به‌ همراه افزایش ابر با حداکثر دمای ۳۷ و حداقل دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و روز چهارشنبه (۷ خرداد ماه) کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و در بعد از ظهر به همراه افزایش باد، با حداکثر ۳۶ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار