پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت عید سعید فطر

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با ارسال پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۵۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، متن کامل پیام سید جواد حسینی به مناسبت عید سعید فطر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حلول ماه شوال المعظم و عید سعید فطر را به همه فرهنگیان و به ویژه همکاران عزیز آموزش و پرورش استثنایی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

خدای بزرگ را شکر می گوییم که توفیق داد تا یکبار دیگر ماه مبارک رمضان را درک کنیم و بر خوان نعمتش میهمان باشیم.

این عید بزرگ اسلامی را درحالی جشن می گیریم که همه گیری ویروس کرونا چالشی برای همه چامعه و بویژه آموزش و پرورش ایجاد نمود ولیکن علیرغم تعطیلی مدارس ، خلاقیت وابتکار فرهنگیان موجب شد آموزش تعطیل نشود و دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و آموزش های منزل محور از آموزش بهره مند شوند.

امیدوارم جامعه فرهنگیان کشور همچنان‌که تا به حال در گذر از روزهای سخت به شایستگی نقش‌آفرینی کرده، در این برهه هم با اتکال به قدرت الهی و تلاش و سعی عالمانه و مجدانه خود افق‌های تازه‌ای را به روی دانش آموزان میهن عزیزمان بویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه بگشاید و اعتمادساز و امیدآفرین باشد.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش مجدد عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، برای همکاران ارجمند آموزش و پرورش استثنایی و خانواده های معزز آنان، سلامتی و توفیق روزافزون را در جهت تحقق آرمان های والای جمهوری اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار