گلف بازی ترامپ در اوضاع کرونایی ،‌ خشم منتقدان وی را برانگیخت

تهران (پانا) - «جو بایدن» معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا دریک آگهی تبلیغاتی که در حساب تویئتری خود آنرا پخش کرد، با اشاره به افزایش شمار جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا گفت درحالیکه شمار قربانیان کرونا در آمریکا به مرز یکصدهزار نفر رسیده است و این آمار همچنان رو به افزایش است اما ترامپ گلف بازی می کند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
گلف بازی ترامپ در اوضاع کرونایی ،‌ خشم منتقدان وی را برانگیخت

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رسانه های آمریکایی از این اقدام بایدن به عنوان یک حمله سیاسی علیه ترامپ یاد کردند.
دراین کلیپ ویدیویی که درحساب توئیتری بایدن منتشر شد، صحنه بازی گلف روز گذشته ترامپ در باشگاه گلف ویرجینیا با تصاویری از پزشکان و پرستارانی که برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا به اتاق‌های بیمارستان می‌روند، مقایسه شده بود.

در یکی از تصاویر ؛‌ نموداری آماری از قربانیان کرونا در آمریکا درج شده بود و تصویر ترامپ درحال ضربه زدن به توپ گلف خودنمایی می کرد.

در پایان این کلیپ نوشته شده: نزدیک به یکصدهزار آمریکایی (بر اثر ابتلا به ویروس کرونا) جان باخته‌اند، شمار جان باختگان رو به فزونی است و رئیس جمهوری آمریکا گلف بازی می‌کند.
شبکه تلویزیونی ان. بی. سی نیوز با پخش تصاویری از بازی گلف روز گذشته ترامپ گزارش داد: این اولین باری است که ترامپ پس از همه گیری ویروس کرونا به بازی گلف می‌رود.


تارنمای خبری «هیل» نیز گزارش داد: انتشار این آگهی تبلیغاتی از سوی بایدن که بعنوان نامزد پیش فرض دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تلقی می‌شود، تازه‌ترین تلاش وی برای برجسته کردن ناکامی های دولت ترامپ در بحران همه گیری ویروس کرونا است.
شبکه خبری سی ان ان ۳۱ اردیبهشت ماه در یک تحلیل انتقادی از عملکرد دونالد ترامپ و دولت وی در مقابله با ویروس کرونا نوشت: ترامپ بعنوان رئیس جمهوری آمریکا خود را در (توهم) نبرد با ویروس کرونا می‌بیند که شهروندان آمریکایی سربازان و سلحشوران این نبرد هستند.
اما اگر ترامپ دراین نبرد خود را یک «ژنرال» (جنگی) می‌پندارد، او نیروهایش را در این نبرد با احتملات و دادن اطلاعات غلط هدایت می‌کند؛ وی بعنوان فردِ مسئول، تلاش در کنترل این «داستان» دارد و آنچنان که مشهود است، او بیشتر نگران برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری است تا شکست دادن ویروس کرونا.
سی ان ان در ادامه این مقاله نوشته بود: بسیار غم‌انگیز است که آمریکایی‌ها چنین فرد بی‌کفایتی را در وخیم‌ترین بحران دهه‌های اخیر آمریکا در منصب فرماندهی خود دارند.
هم اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز پنج میلیون و ۴۰۰هزار نفر گذشت که از این تعداد نزدیک به ۳۴۴هزار نفر جان باخته‌اند.
آمریکا نیز با بیش از یک میلیون و ۶۶۶هزار مبتلا و بالغ بر۹۸ هزار و ۶۰۰ جان باخته در صدر کشورهای مبتلا به کووید-۱۹ قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار