جلسه مدیران متوسطه دوره اول و دوم درمنطقه ۱۹

تهران (پانا) - جلسه مدیران متوسطه دوره اول و دوم آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با رویکرد ''ارزشیابی پایانی نوبت خرداد ماه'' در تالار معلم منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران متوسطه دوره اول و دوم درمنطقه ۱۹

در این جلسه حسینعلی اسلامی هرندی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه19 ضمن تشکر از تلاش مضاعف مدیران و همکاران درپیگیری فرآیند یاددهی - یادگیری در فضای مجازی مطالبی را در خصوص بازگشایی مدارس، ارزشیابی نوبت دوم خردادماه ثبت نام دانش آموزان و امور جاری مطرح شد.

او گفت: حضور دانش آموزان منطقه در برنامه ها و فعالیت های آموزشی در پیام رسان شاد باعث رشد شکوفایی علمی و استعدادهای آنها می شود .

مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه 19 ضمن گرامیداشت روز قدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر و تبریک عید سعید فطر از زحمات یکساله مدیران مدارس در پیگیری انجام فعالیت ها و برنامه های حوزه پرورشی و تربیت بدنی گفت: کار تربیت و پرورش دانش آموزان از مهم ترین وظایف آموزش و پرورش است .

شاملو گفت: مدارس به دلیل کرونا تعطیل است، ولی تربیت تعطیل نیست و فقط روش آن باید مطابق با شرایط انجام شود.

شاملو با اشاره به اهمیت زمانبندی و برگزاری جلسات شورای پرورشی و تربیت بدنی مدارس و همچنین بیان اهم انتظارات حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی از مدیران مدارس به عنوان روسای شورای پرورشی و تربیت بدنی آموزشگاه تاکید کرد.

رضا بخشی ثمرین، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش منطقه 19 سامانه شاد را فرصتی برای تحول در آموزش دانست و گفت: اگر چه هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد، اما خود آموزش حضوری نیز با مشکلاتی همراه بوده که سامانه شاد می تواند به عنوان مکمل آموزشی، سبب تحول در آموزش شود .

در ادامه کارشناس مسئول امتحانات منطقه ضمن تشریح دستورالعملهای ارزشیابی پایانی خرداد در برگزاری سالم ارزشیابی پایانی تاکید کرد.

کارشناس مسئولان آموزش منطقه نیز ضمن تشکر از مدیران محترم مدارس مطالبی را در مورد سازماندهی دانش آموزی و ساماندهی نیروی انسانی منطقه ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار