رادووشوویچ: پرسپولیس ثابت کرده بهتر تیم ایران است؛ اگر حرفی دارید در زمین بزنید

تهران (پانا) - گلر پرسپولیس به حواشی اخیر پیرامون این تیم و اتهامات علیه آنها پاسخ داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رادووشوویچ: پرسپولیس ثابت کرده بهتر تیم ایران است؛ اگر حرفی دارید در زمین بزنید

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به از سرگیری مجدد مسابقات لیگ برتر ایران، گفت: باید در این باره تصمیم منطقی گرفته می‌شد و فکر می‌کنم ادامه لیگ کار درستی باشد. از این موضوع بسیار خوشحال هستیم و برای شروع مجدد مسابقات لحظه‌شماری می‌کنم.

وی در رابطه با اینکه خیلی‌ها اعلام کردند با فشار پرسپولیس لیگ ادامه پیدا کرد، افزود: بهتر است به خیلی از صحبت‌ها توجهی نکرد. پرسپولیس در این سال‌ها ثابت کرده که بهترین تیم ایران است و در زمین فوتبال خودش را ثابت کرده است. بهتر است دیگر این صحبت‌ها مطرح نشود و هر کس هم حرفی دارد در زمین مسابقه بزند. کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند، بدانند سلامت جامعه برای ما هم حائز اهمیت است. ایران را کشور خودم می‌دانم و امیدوارم به زودی همه مردم در سلامت کامل به زندگی ادامه دهند اما باید به قوانین احترام گذاشت.

رادوشوویچ تاکید کرد: سلامت مردم از همه چیز مهم تر است اما وقتی اوضاع نسبت به قبل بهتر شده و نمی‌دانم چرا هنوز افرادی هستند که در مورد فوتبال اظهار نظرهای غیرکارشناسانه انجام می‌دهند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط خودش، گفت: مدتی که در کرواسی بودم تمرینات خوبی را انجام دادم. زیر نظرم پدرم تمرینات تاکتیکی و زیر نظر مربی بدنساز هم تمرینات بدنسازی را انجام دادم و حتی نسبت به قبل هم آماده‌تر هستم و همانگونه که گفتم برای آغاز مسابقات لحظه شماری می‌کنم.

وی در مورد مطالباتش گفت: مسوولان باشگاه قول دادند در بازگشت به ایران این موضوع را حل می‌کنند و فکر نکنم از این بابت مشکلی وجود داشته باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی اعلام کرده بازیکنان حق ندارند خود را از الان قهرمان لیگ بدانند، گفت: درست است. هنوز ۹ دیدار حساس باقی مانده و باید با حریفانی بازی کنیم که در خطر سقوط هستند. این موضوع کار ما را به مراتب سخت‌تر می‌کند. به طور حتم فلسفه ما تا آخرین بازی یک چیز و آنهم پیروزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار