فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای اقامه نماز عید فطر

بجنورد (پانا) -فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم جهت شرکت در نماز عید فطر دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای  اقامه نماز عید فطر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور فراخوانی از عموم مردم متدیّن و مؤمن باب‎الرضا-گنجینه معرفتها برای شرکت در نماز معنوی عید سعیدفطر دعوت به‏ عمل آورد. در این متن فراخوان آمده است:

پاک و منزه است پروردگاری که درهای رحمتش را به سوی عبادالرحمن گشود؛ رحمت را بر خویش فرض کرد، لحظه لحظه‎های ماه میهمانیش را قرین برکت، بخشایش و بهجت ساخت و آتش قهرش فروکش کرده تا میهمانانش با ندای اُدخلُوها بِسلامٍ آمِنِین در زمره مرحومین در دریای لطف بیکرانش درآیند و خود مُزد یک ماه روزه داری و عبادت شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه شوال و گرامیداشت سالروز فتح ظفرمندانه خرمشهر قهرمان، از عموم مردم مؤمن، روزه‌دار و متدیّن باب‎الرضا-گنجینه معرفتها دعوت می کند ضمن اجرای تمامی قوانین بهداشتی و رعایت فاصله‎گذاری اجتماعی در نماز معنوی و باشکوه عید سعید فطر که در تمامی مساجد سطح استان برگزار خواهد شد شرکت فرمایند.

لازم به ذکر است در راستای رعایت مقررات بهداشتی همه مؤمنین؛ مهر، سجاده و زیر انداز همراه داشته باشند و با داشتن ماسک و دستکش در نماز شرکت کنند.

ضمنا یادآور می‌شود نماز عید در صحن مصلی امام خمینی بجنورد (داخل مصلی) رأس ساعت 07:00 صبح و به امامت نماینده معزّز ولی فقیه در استان نیز اقامه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار