توزیع 414 بسته معیشتی و فرهنگی بین دانش آموزان نیازمند شهرستان بیرجند

بیرجند(پانا)- صبح امروز و همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، تعداد 414 بسته معیشتی و فرهنگی توسط آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با همکاری بسیج دانش آموزی شهرستان تهیه و آماده توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 414 بسته معیشتی و فرهنگی بین دانش آموزان نیازمند شهرستان بیرجند

یکه خانی در حاشیه این مراسم با اشاره به ابلاغ رزمایش کمک مومنانه توسط مقام معظم رهبری افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه با راه اندازی پویش اردیبهشت مهربانی توسط فرهنگیان و دانش آموزان تعداد 1500 بسته معیشتی به مبلغ بیش از 4 میلیارد ریال تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند هم چنین با اشاره به رعایت عزت نفس نیازمندان در موقع توزیع گفت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حرمت افراد نیازمند در توزیع بسته های معیشتی حفظ شود، ما باید به گونه ای عمل کنیم که حرمت مردم نگه داشته شده و بسته ها را به شکلی به دست خانواده دانش‌آموزان نیازمند برسانیم که عزت نفس آن ها حفظ شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان با تشکر از عوامل اجرایی رزمایش در مدارس اظهار داشت: امروز با صحنه‌های زیبایی از ایمان والای مردم عزیزمان مواجه هستیم که سال‌های اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را تداعی می‌کند.

یکه خانی در پایان با تشکر از حضور فرهنگیان، دانش آموزان و خیرین در این رزمایش اضافه کرد: امید است با استعانت از خداوند بزرگ و با اجرای این رزمایش بتوانیم روحیه کمک به همنوع را در دانش آموزان تقویت کرده و قدمی مثبت در راه رفع محرومیت از چهره دانش آموزان مدارس کم برخوردار برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار