رونمایی از موشن گرافی دفاع مقدس

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت در سالروز حماسه فتح خرمشهر از مجموعه موشن گرافی عملیات های بیت المقدس، والجر 8، والفجر 9 ، خیبر و کربلای 2 رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از موشن گرافی دفاع مقدس

محمد علی واقعی؛ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ در آیین رونمایی از این مجموعه گفت: در سالروز حماسه فتح خرمشهر از مجموعه موشن گرافی عملیات های بیت المقدس، والجر 8، والفجر 9، خیبر و کربلای 2 رونمایی شد.

او در ادامه عنوان کرد: این مجموعه موشن گرافی به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تهیه و تولید شده است.
او با اشاره به نقش آفرینی قریب به 2 هزار و 200 معلم و دانش آموز خراسان جنوبی در 8 سال دفاع مقدس ادامه داد: از این تعداد بیش از 700 نفر در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که آموزش و پرورش استان افتخار دارد 442 شهید؛ 355 جانباز و 22 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، یاد آور شد: تعداد 55 معلم و دانش آموز شهید و 33 جانباز در عملیات بیت المقدس تقدیم شده است.
واقعی با اشاره به شهادت شهید خائف از شهدای خراسان جنوبی، به عنوان اولین شهید فتح خرمشهر، تصریح کرد: فرماندهانی از قبیل شهید آهنی؛ فرمانده گردان ابوذر، شهید فایده، فرمانده گردان مالک اشتر و شهید آخوندی، فرمانده گردان شهید بهشتی نیز در میان شهدای حماسه فتح خرمشهر از دیار خطه قهستان قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار