کمک 87 میلیونی کمیته امداد گلوگاه به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا

گلوگاه (پانا) - رییس کمیته امداد امام خمینی گلوگاه در مازندران؛ اعلام کرد 87 میلیون تومان اعتبار برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا در اختیار این کمیته قرار گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۵۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کمک 87 میلیونی کمیته امداد گلوگاه به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا

محمدرضا یعقوبی به پانا گفت: «به طور میانگین مبلغ 150 تا 400 هزار تومان از این مبلغ میان خانواده‌های آسیب دیده شهرستان توزیع شد.»

او با اشاره به فعالیت های انجمن خیرین سلامت شهرستان گفت: «با همکاری کمیته امداد، سپاه و خیرین سلامت؛ 1680 سبد کالاهای اساسی در دهه اول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.»

یعقوبی با اعلام برنامه های کمیته امداد برای حمایت از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در سه ماه اخیر گفت: «با هماهنگی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان؛ آموزش مجازی دانش آموزان تحت پوشش و ارائه محتواهای آموزشی در دستور کار قرار گفت.»

او گفت: «با کمک خیرین برای آن دسته از دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند که به خاطر کمبود امکانات از آموزش های مجازی بهره مند نبودند وسایل سخت افزاری از قبیل موبایل و تلویزیون تهیه شد.»

به گفته یعقوبی در ماه رمضان امسال 2000 پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شد. او اظهار امیدواری کرد که این آمار تا پایان ماه مبارک به 4000 پرس برسد.

یعقوبی اشاره کرد که با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان درباره کمک مومنانه و رزمایش همدلی؛ میزان این کمک ها در شهرستان دو برابر شده است. به طوری که طبق گفته او؛ «در سال گذشته 1600 سبد کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفته بود؛ اما امسال 2160 سبد کالا از طرف مراکز خیریه شهرستان به نیازمندان اهدا شد.»

رییس کمیته امداد گلوگاه از هم‌شهریان خواست که با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان و یا با شماره‌گیری کد دستوری #01119*8877* زکات فطره خود را پرداخت کنند.

یعقوبی از ایجاد شواری زکات در 20 روستای شهرستان گلوگاه خبر داد که این شوراها کمک‌های مردم از قبیل زکات فطره را دریافت و میان نیازمندان همان منطقه توزیع می‌کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: ماهان عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار