پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل

متن پیام نماینده ولی فقیه استان اردبیل؛ سیدحسن عاملی و اکبر بهنام‌جو؛ استاندار اردبیل به این شرح است:

بی‌گمان تاریخ این مرز و بوم، دلاورمردی‌های شهداء و ایثار رزمندگان اسلام را که جان خود را بر کف نهادند و خرمشهر عزیز را از اسارت دشمن بعثی آزاد ساختند فراموش نخواهد کرد و صد البته در این حماسه بی‌نظیر و شگفتی آفرین، خداوند قادر و متعال، دلیرمردان پیرو ولایت را یاری فرمود و معمار کبیر انقلاب، حضرت امام (ره) تاکید کردند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

این نصرت خداوندی که منطبق بر وعده الهی بود سرآغاز پیروزی‌های دیگر و افتخارات متعددی برای ایران عزیز اسلامی شد و در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفت تا عظمت این رخداد بسیار بزرگ برای همیشه در اذهان و قلوب ملت قهرمان ما و نسل‌های آینده این سرزمین، به یادگار بماند.

این‌جانبان با نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس، فرارسیدن سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر را محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا، یادگاران دوران سراسر شور و افتخار دفاع مقدس و نیز به ملت شریف ایران و اهالی ولایی استان مقدس اردبیل تبریک عرض می‌کنیم و از درگاه پروردگار منان مسالت می‌نماییم همه ما را از ادامه دهندگان راه پرافتخار شهیدان قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار