شورای روابط عمومی‌های استان تشکلی منسجم و موثر است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل عنوان کرد شورای روابط عمومی‌های استان؛ تشکلی منسجم و موثر است و روابط عمومی‌ها برای ایجاد امید در جامعه و اطلاع‌رسانی خدمات دولت تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شورای روابط عمومی‌های استان تشکلی منسجم و موثر است

به گزارش روابط عمومی استانداری اردبیل،اکبر بهنام‌جو در دیدار با هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: امسال با وجود مسائل و مشکلات موجود کشور به خاطر تشدید تحریم‌ها و شیوع کرونا ویروس، پروژه‌های خوبی در سراسر استان در حال انجام است که تبیین آنها می تواند امیدآفرین برای مردم به‌ویژه جوانان باشد.

او شورای روابط عمومی‌های استان را تشکل منسجم و موثر عنوان و تصریح کرد: این تشکل در راستای یک هدف مشخص فعالیت‌های خوبی انجام می‌دهد و ضرورت دارد این مسیر با تامین امنیت فعالین این عرصه و حفظ جایگاه آنان ادامه یابد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه امسال با شیوع کرونا ویروس نقش روابط عمومی در آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی دو چندان شده است افزود: پیشگیری از شیوع این ویروس باید در اولویت برنامه‌های روابط ‌عمومی‌ها قرار گیرد و اولویت‌ها در راستای فرهنگ‌سازی فاصله اجتماعی برنامه‌ریزی شود.

بهنام‌جو از فعالیت ۴۴ هزار نفر کارمند در دستگاه‌های اجرایی استان به جز نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد و اضافه کرد: نهادینه کردن فرهنگ مقابله با شیوع کرونا ویروس خیلی اهمیت دارد و باید با مشارکت روابط‌عمومی‌ها به صورت هنرمندانه انجام گیرد.

او خاطرنشان کرد: با داشتن پتانسیل‌های خوب در دستگاه های اجرایی استان به ویژه روابط‌عمومی‌ها نباید مشکلی در بعد آموزش مقابله با کرونا داسته باشیم و همین‌که ادارات خود فاصله اجتماعی را رعایت کنند می‌تواند بهترین آموزش برای کارکنان، خانواده‌های آنان و مردم باشد.

استاندار اردبیل از روابط عمومی‌ها به عنوان رابط بین پرسنل با رئیس سازمان و جامعه نام برد و اظهار کرد: امسال سال پایانی دولت یازدهم است به همین خاطر باید تمام فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام برای ایجاد انگیزه و امید در جامعه تبیین شود.

بهنام‌جو با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید بیشترین تاثیرگذاری را در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی داشته باشند، تصریح کرد: یکی از اموری که روابط‌عمومی‌ها با ورود در آن می‌توانند تاثیرگذار باشند کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

او برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی را در دستگاه‌های اجرایی استان توسط روابط عمومی‌ها خواستار شد و گفت: در حال حاضر که میزان طلاق در جامعه بالاست ارائه راهکارهای مفید و موثر برای استحکام خانواده‌ها و رفع مشکلات موجود می‌تواند در کاهش این آسیب اجتماعی مفید واقع شود.

استاندار اردبیل افزود: انجام بهینه این ماموریت توسط روابط عمومی‌ها می‌تواند به کاهش طلاق در جامعه کمک شایانی کند.

در ابتدای این دیدار مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل با ارایه گزارشی از فعالیت‌های شورای روابط عمومی ‌های استان گفت: تمام فعالیت‌های این شورا در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها و ایجاد شان و منزلت اجتماعی برای فعالین این عرصه برنامه ریزی شده است.

غلامحسین غاربی به برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان در هفته گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در این انتخابات چهار عضو اصلی و یک نفر بازرس این هیات برگزیده شدند که امید می رود همچون سال گذشته بتواند برنامه های مناسبی در راستای انجام رسالت خود اجرا کند.

او با بیان اینکه سال گذشته ارزیابی روابط عمومی بصورت دقیق اجرا شد؛ تصریح کرد: در این ارزیابی با توجه به معیارهای مدنظر عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بررسی شد و و اداراتی که بالاترین امتیاز را کسب کردند تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار