بهبودی بیمار کرونایی اهل داغستان روسیه در بیمارستان آستارا

رشت (پانا) - سرپرست بیمارستان شهید دکتر بهشتی بندر مرزی آستارا گفت تبعه اهل داغستان روسیه که به دلیل ابتلا به کرونا (کووید ۱۹) در این بیمارستان بستری بود، پس از شکست دادن این ویروس، از بیمارستان ترخیص شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بهبودی بیمار کرونایی اهل داغستان روسیه در بیمارستان آستارا

به گزارش ایسنا، بختیار حیدرنیا گفت: این بیمار که مردی میانسال اهل جمهوری خودمختار داغستان روسیه بود، به اقتضای شغل خود که راننده کامیون ترانزیتی است؛ به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است.

وی ادامه داد: پس از بروز علایم بیماری و حاد شدن وضعیت جسمانی این فرد، به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل و سپس با تشخیص پزشک معالج، بستری شد.

وی با بیان اینکه بیمار مذکور بیش از یک هفته در بیمارستان آستارا بستری بود، افزود: با نظارت و از جان گذشتگی تیم پزشکی، پرستاران و کادر بیمارستان، این مرد موفق شد کرونا را شکست دهد تا پس از بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شود.

حیدرنیا با اشاره به اینکه بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا علاوه بر بیماران داخلی به بیماران سایر کشورها، به خصوص بیماران کشورهای حوزه قفقاز هم خدمات ارایه می کند، خاطرنشان کرد: این بیمار داغستانی پیش از خروج از کشور، در اقدامی غافلگیرانه با حضور مجدد در بیمارستان شهید بهشتی، از خدمات انجام شده توسط کادر بیمارستان در مدت بستری خود قدردانی کرد.

وی در پایان با اشاره به اعلام رضایت این بیمار از نحوه درمان و رسیدگی توسط پزشکان، پرستاران و خدمات بیمارستان، تصریح کرد: بیمار خارجی پیش از ترک بیمارستان اعلام کرد که «به بهترین نحو در این مدت از وی پذیرایی شده است و هیچ موقع خوبی های تمامی پرسنل بیمارستان ایران را فراموش نخواهد کرد».

این بیمار خارجی پس از اهدای گل به سرپرست بیمارستان شهید بهشتی، در بخش های داخلی و ICU حضور یافت و از کادر درمان این بخش ها با تقدیم گل تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار