دیدار مسئول اتحادیه استان با نماینده منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی

شهرکرد(پانا) - مرتضی جهانبازی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از همکاران با احمد راستینه نماینده منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئول اتحادیه استان با  نماینده منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای این جلسه ضمن تبریک مسئولیت جدید نماینده منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان تاریخچه تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، زبده یابی، زبده پروری و کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی را از مأموریت های اصلی این نهاد مردمی و انقلابی دانست.
جهانبازی ضمن معرفی مدل برنامه ای و محتوایی فعالیت های اتحادیه، گزارش مختصری نیز از چگونگی کمیت و کیفیت فعالیت های این اتحادیه در استان ارائه کرد.
راستینه ضمن تشکر از ارائه گزارش فعالیت های اتحادیه، تلاش برای تمدن سازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی را حرکتی پربرکت عنوان کرد و گفت : بر این باورم، عمیق ترین کار فرهنگی، فعالیت های تربیتی است که نوجوان را گام به گام و مرحله به مرحله رشد می دهد و به نیرویی فعال برای انقلاب اسلامی تبدیل می کند.
راستینه ضمن حمایت از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری، هرگونه حمایت از این اتحادیه را سرمایه گذاری دانسته و افراد تربیت شده این اتحادیه را نیروهای بسیار فعال و موثر در حوزه فرهنگ استان برشمرد.
در پایان جهانبازی، نامه رسمی تبریک دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را به راستینه تقدیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار