پیام مدیر آموزش وپرورش جوادآبادبه مناسبت سوم خرداد سالروزآزاد سازی خرمشهر

جواد آباد(پانا) - به مناسبت روز مقاومت،ایثار و پیروزی و حماسه آزادسازی خرمشهر مدیر آموزش و پرورش بخش جواد آباد پیامی منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام  مدیر آموزش وپرورش جوادآبادبه مناسبت سوم خرداد سالروزآزاد سازی خرمشهر

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش بخش جوادآباد عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش جوادآباد به مناسبت سوم خرداد پیامی صادر نمودکه متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
یوم الله سوم خرداد که در آن حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر رخ داد، روز ملی مقاومت و یادآور پایمردی، شجاعت و ایستادگی خستگی ناپذیر کسانی است که دلاورانه، شهادت را به آغوش کشیدند تا یک وجب از خاک میهن عزیزمان به دست متجاوزان و دشمنان نرسد.

حماسه سوم خرداد حماسه ای شگفت، ژرف و تکان دهنده ای است که تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی همچون نگینی تابناک خواهد درخشید و قلب ها را مملو از شور و ایمان خواهد نمود.

آزادسازی افتخار آفرین خرمشهر نشان از ایستادگی ملت ایران در برابر دنیای استکبار دارد و امسال تقارن این روز با روز جهانی قدس، نویدبخش پیروزی مقاومت ملت های آزادی خواه در مقابل ظلم و ستم متجاوزان است.

بی شک حق بر باطل پیروز خواهد شد و به زودی شاهد پیروزی مردمان ستم دیده فلسطین و آزادی قدس شریف هم چون آزادی خرمشهر عزیز خواهیم بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای جنگ تحمیلی و به ویژه شهید راه قدس، سپهبد قاسم سلیمانی، سالروز حماسه سوم خرداد را خدمت ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه قادر متعال آزادی قدس شریف از چنگال دژخیمان زمان را آرزو می نمایم.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار