پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: جامعه بزرگ فرهنگیان همگام با ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم، آرمان فلسطین را عهد ناگسستنی دانسته و یک صدا آزادی فلسطین عزیز را خواستار خواهند بود.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «ابراهیم محمدی» بدین شرح است:

روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، پیام ور این موضوع است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرتهای استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.

پاره تن جهان اسلام، فلسطین مظلوم از ابتدای تشکیل دولت ظالم و غاصب صهیونیستی، هرگز روی آرامش و صلح را به خود ندیده است، اما عظمت روز قدس است که گریبان صهیونیست‌ها را می‌گیرد و ترس از جبهه بیداری و مقاومت اسلامی در منطقه را بر آنان مستولی می سازد.

روز قدس، روز حیات اسلام است؛ روزی که مردم مسلمان و روزه دار ایران، همواره این روز را گرامی داشته و با نمایش وحدت و اقتدارشان، پیام همبستگی خود رابه ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده‌است.

یقینا پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری راهپیمایی عظیم سراسری، امسال روز جهانی قدس شاهد سخنرانی گرانبهای رهبر معظم انقلاب در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، خواهیم بود که به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت.

در همین راستا جامعه بزرگ فرهنگیان نیز همگام با ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم، آرمان فلسطین را عهد ناگسستنی دانسته و یک صدا آزادی فلسطین عزیز را خواستار خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار