آزادسازی خرمشهر نماد مهر و مقاومت است

زاهدان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را به خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و مردم شریف، بصیر و خداجو به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آزادسازی خرمشهر نماد مهر و مقاومت است

به گزارش رداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان، متن پیام حمیدرضا رخشانی به شرح زیر است:

حماسه‌های ماندگار سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول، یادآور از خودگذشتگی مردمانی است که برگ زرین مقاومت و مجاهدتشان با سرافرازی در همیشه‌ی تاریخ به ثبت رسید.

فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنه ای است که توانستند با اراده‌ای استوار، ایثار و از خودگذشتگی شکست دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت کنند و استقلال، آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند.

بی شک جامعه فرهیخته فرهنگی و دانش آموزان مؤمن، آگاه، متعهد و انقلابی سیستان و بلوچستان ضمن تلاش برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف، بیش از هر زمان دیگری در تداوم راه باشکوه شهیدان انقلاب اسلامی و به ویژه سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی مصمم هستند و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی، اخراج تروریست های آمریکایی از منطقه و تحقق آرمان قدس شریف از پا نخواهند نشست.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان ،خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به ویژه جامعه فرهیخته فرهنگیان و دانش آموزان عزیز استان تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روز افزون همه را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار