در گفت‌وگو با پانا؛

آقاپور علیشاهی: مجلس دهم سیبل منتقدان بود

کشور با شعار و کار پوپولیستی اداره نمی‌شود؛ نمایندگان مجلس یازدهم به فکر وحدت باشند نه گسست

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اقتصادی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس یازدهم با کمترین مشارکت رای مردم کارش را شروع می‌کند که در ده دوره قبل بی‌سابقه بوده است.چ، تاکید کرد توقع داریم نمایندگان مجلس یازدهم از صحبت‌ها، شعارها و کارهای پوپولیستی دست بردارند و به فکر وحدت در جامعه باشند نه گسست.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آقاپور علیشاهی: مجلس دهم سیبل منتقدان بود

معصومه آقاپور علیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: «قانون مالیات بر ارزش افزوده که به قانون دائم تبدیل شد، قانون صندوق مکانیزه فروش، قانون مبارزه با قاچاق کالا، قانون ارتباط تجاری اوراسیا و گسترش مناطق آزاد برخی از مهمترین مواردی بود که در کمیسیون اقتصادی مجلس دهم نهایی و اجرایی شد، البته طرح بانکداری را هم انجام دادیم که به عمر مجلس دهم نرسید.»

وی ادامه داد: «طرح مالیات بر ارزش افزوده یکی از مهمترین طرح‌ها و پرچالش‌ترین موضوعات در کمیسیون اقتصادی بود. طرح مناطق آزاد تجاری هم چهار بار در صحن مجلس دهم تایید شد اما شورای نگهبان آن را رد کرده بود که نهایتا به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شد تا درباره آن، تصمیم بگیرند.»

عضو کمیسیون اقتصادی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره ریاست آقای لاریجانی بر مجلس دهم، اضافه کرد: «ایشان فردی باتدبیر، اعتدالگرا و نکته‌سنج هستند، من به عنوان یک خانم نماینده از حمایت‌های ایشات از لایحه‌هایی چون اسیدپاشی، حمایت از کودکان، لایحه حمایت از معلولین و خشونت علیه زنان و ... قدردانی می‌کنم. ایشان مدیریت بسیار قوی داشتند. ایشان از نظرات همه گروه‌ها، اقشار و‌ ... استفاده می‌کردند.»

عضو هیات‌رئیسه فراکسیون معلولان مجلس گفت: «متاسفانه مجلس دهم سیبل منتقدان بود، به حدی سطح انتظارات را در جامعه این منتقدان بالا بردند که هرچقدر ما فعالیت می‌کردیم بازهم یک فاصله بین اقدامات نمایندگان و انتظارات منتقدان به وجود می‌آمد. انشالله ما در مجلس یازدهم برای آن‌ها جبران خواهیم کرد، مطمان باشند!.»

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: «اتفاقا این همه هجمه و مدام نماینده‌های فاسد و فاسد و مجلس فاسد و‌ ... ما را یادآوری می‌کند به همان افرادی که بگم بگم می‌کردند.»

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: «مطمان باشید کشور با شعار و کارهای پوپولیستی اداره نمی‌شود. مجلس یازدهم با کمترین مشارکت رای مردم کارش را شروع می‌کند که در ده دوره قبل بی‌سابقه بوده است. توقع داریم نمایندگان مجلس یازدهم از صحبت‌ها، شعارها و کارهای پوپولیستی دست بردارند و به فکر وحدت در جامعه باشند نه گسست.»

آقاپور علیشاهی در پایان گفت: «رسانه ملی با مجلس دهم همراه نبود خدارا شکر که بقیه خبرنگاران و فضای مجازی این مجلس را همراهی کردند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار