دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

شناسایی 17 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی 326 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت 17 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی  17 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ،گگ سعید کشمیری اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه دوم خرداد‌ماه 684 نفر شامل 406 مرد و 278 زن است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از 17 مورد مثبت جدید، 15 مورد در بوشهر، یک مورد در دشتی و یک مورد در دیلم شناسایی‌شده‌اند.
کشمیری اضافه کرد: 15 بیمار جدید شهرستان بوشهر، 12 آقا و 3 خانم هستند که در مرکز بیماریابی شهرستان به صورت سرپایی شناسایی‌شده‌اند و دو نفر از آنها در بیمارستان شیراز بستری هستند.
وی تصریح کرد: شرکت در یک مراسم ختم باعث افزایش آمار مبتلایان در شهر عالیشهر شده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا بیان کرد: بیمار جدید شهرستان دیلم یک دختربچه 9 ساله است که در تماس با مورد مثبت بوده و در مراقبت خانگی به‌سر می‌برد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تغییر آمار کلی استان بوشهر نسبت به روز گذشته اظهار کرد: یک نفر از موارد مثبت روز گذشته شهرستان تنگستان آقایی بود که پیش از این تست کرونای وی مثبت اعلام شده بود و روز گذشته مجدد تست داده که باز هم مثبت شده بود، بنابراین یک نفر از لیست تنگستان کم می‌شود.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (684 نفر) تاکنون 326 نفر از آنان بهبود یافته و 331 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند.
کشمیری اضافه کرد: از 14 بیمار بستری در بیمارستان، 3 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر گفت: از بازاریان و اصناف دیلم، گناوه، بوشهر، دلوار، برازجان، اهرم، خورموج، دیر، کنگان، عسلویه و جم درخواست داریم به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری تا پایان تعطیلات عید فطر مغازه‌ها را تعطیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار