صلح با رژیمی که کار آن ظلم است هیچ معنایی ندارد

بوشهر(پانا)_ سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام گفت صلح با رژیمی که اساس کار آن فقط ظلم و خون ریزی و بی رحمی و کودک کشی است، هیچ معنایی ندارد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
صلح با رژیمی که کار آن ظلم است هیچ معنایی ندارد

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام گفت: اشغالگری مبنا و مقدمه‌ کسب موجودیت و حاکمیت نیست، این اصلی است که کل بشریت آن را پذیرفته و تا بن دندان به آن اعتقاد دارد.
سردار رزمجو افزود: هیچ کس اشغالگری را بر نمی‌تابد. هیچ وقت با اشغالگری نمیتوان کسب موجودیت کرد، این داغ ننگ اشغالگری تا ابد بر پیشانی این اشغالگران باقی است و ما برای این رژیم غاصب، دولتی را به رسمیت نمی‌شناسیم.
وی با بیان اینکه صلح با رژیم صهیونیستی محال است بیان کرد: صلح با رژیمی که اساس کارش فقط ظلم و خون ریزی و بی رحمی و کودک کشی است، هیچ معنایی ندارد.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام با توجه به کارنامه اسرائیل عنوان کرد: در طی هفتاد سالی که پس از بیانیه‌ ننگین بالفور، این رژیم عرض اندام کرده تا الان، شما حتی یک رفتار انسان دوستانه و صلح طلبانه را نمی‌توانید در کارنامه‌ آن پیدا کنید.
وی توضیح داد: این رژیم تمام رفتارش ضد انسانی و ضد بشری است، به عنوان مثال در طی این هفتاد سال، هیچگاه با همسایگانش سر آرامش و سازش نداشته و همیشه علیه همسایگان، در نبرد و جنگ و اذیت و آزار بوده است.
رزمجو اظهار کرد: اسرائیل تمام زندان هایش پر است از انسان‌های مظلوم به خصوص زنان و کودکان و همواره آنان را تحت شدید‌ترین شکنجه‌های روحی و جسمی قرار می‌دهد، اسرائیل برای هیچ یک از معاهدات و پیمان نامه‌های بین المللی هم ارزش قائل نیست و به پشتوانه‌ رژیم استکباری آمریکا، به هیچ کدام عمل نمی‌کند.
او در ادامه گفت: اساس این رژیم، اشغالگری است و هیچ سابقه‌ صلح گرایانه‌ای در کارنامه‌ آن دیده نمی‌شود، هرگونه تلاش و اقدام برای کسب مشروعیت و موجودیت، نظیر معامله‌ی قرن از اصل و اساس، محکوم به شکست است.
در پایان فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام یاد آور شد: این رژیم، مرده به دنیا آمده و هرچه بیشتر بماند، فقط بوی تعفنش، بیشتر گسترش می‌یابد و در آستانه زوال همچنین نابودی قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار