گزارش نیویورک تایمز از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب

تهران (پانا) - نیویورک تایمز در گزارش خود از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز قدس نوشت: آیت الله خامنه ای با توصیف کردن اسرائیل به عنوان غده سرطانی خاورمیانه، بر ادامه حمایت از گروه های فلسطینی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
گزارش نیویورک تایمز از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب

به گزارش ایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود بخش هایی از سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای در روز جهانی قدس را که به صورت زنده انجام شد، منتشر کرد و نوشت که رهبری ایران خواستار تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی شد.

این روزنامه آمریکایی همچنین نوشت: رهبری ایران گفت که یک روز تشخیص داده شد مبارز فلسطینی، دین و غیرت و شجاعت دارد اما به سلاح دسترسی ندارد. بنابراین، برنامه ریزی انجام گرفت و موازنه قدرت در فلسطین تغییر کرد، به‌گونه‌ای که امروز غزه می تواند در برابر تهاجم نظامی دشمن صهیونیست بایستد و بر آن غلبه کند.

به نوشته نیویورک تایمز، رهبری ایران در سخنان روز جمعه خود همچنین از اسرائیل به عنوان یک ویروس یاد کرد و اظهار داشت: ویروس دیرپای صهیونیست به زودی نابود خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای امروز (جمعه) به مناسبت روز جهانی قدس به صورت زنده سخنرانی کردند. به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا این نخستین بار بود که مراسم روز قدس بدون راهپیمایی برگزار شد.

ایشان در بخشی از بیانات خود خاطر نشان کردند که سیاست عمده استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله فلسطین در اذهان مسلمانان و به فراموشی سپردن آن است و مهم ترین کار، مقابله با این خیانت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار