پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس

بوشهر(پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۰۷۵۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پانا ، متن پیام علیمرادکرمی به شرح ذیل است :

به نام خدا

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیان گر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

روز قدس نه فقط جلوه گاه دفاع از حقوق ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و اعلام برائت از صهیونیست غاصب است بلکه نماد همراهی و همدردی با همه مظلومان جهان فارغ از هر دین و آیین و ایستادگی در مقابل ستم افکنی استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار است.

اگر چه شیوع ویروس کرونا سبب شده امسال امکان راهپیمایی های خیابانی فراهم نباشد اما فرهنگیان و دانش آموزان بوشهری همراه با ملت شریف ایران در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و بزرگ پاسدار دفاع از روز قدس و با تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب از بستر فضای مجازی فریاد خود را بر سر رژیم پوشالی صهیونیست فرود آورده و برای نابودی این حکومت کودک کش دست به دعا بر خواهند داشت.

قرار گرفتن اسرائیل در مسیر اضمحلال و نابودی، برهان روشنی از سنت تخلف ناپذیر الهی بر نابودی باطل است که به برکت دعای خیر روزه داران به زودی شاهد بازگشت قدس شریف به آغوش جامعه ی اسلامی خواهیم بود. ان شالله.

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار