۶۰۷ پایگاه کمیته امداد فطریه مردم استان بوشهر را جمع آوری می‌کنند

بوشهر(پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت ۶۰۷ پایگاه ثابت و سیار این نهاد فطریه مردم این استان را جمع‌آوری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
۶۰۷ پایگاه کمیته امداد فطریه مردم استان بوشهر را جمع آوری می‌کنند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی کمیته امداد بوشهر، احمد لطفی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: از این تعداد ۳۵۰ پایگاه ثابت و ۲۵۷ پایگاه سیار فطریه مردم استان بوشهر را در روز عید فطر جمع‌آوری می‌کنند.

لطفی بیان کرد: به منظور جذب هر چه بیشتر زکات فطریه در استان بوشهر و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در اثر تبادل پول نقد، درگاه‌های الکترونیکی فعال و کدهای دستوری ussd#۵*۰۷۷*۸۸۷۷ * و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ برای پرداخت فطریه نیز فراهم شده است.

او گفت: تنها موسسه‌های می‌توانند اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه کنند که مجوز و کارت مخصوص جمع‌آوری زکات را از ستاد زکات استان دریافت کرده باشند.

مدیرکل کیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر ادامه داد: از نیروی انتظامی درخواست می‌شود مانع از فعالیت افراد بدون مجوز در جمع‌آوری زکات فطریه شوند.

لطفی گفت: جمع‌آوری کننده‌های زکات فطریه باید زکات جمع‌آوری شده را همان روز به حساب دبیرخانه ستاد واریز تا در همان روز عید فطر به حساب نیازمندان واریز شود.

وی افزود: پرداخت فطریه به نیازمندان بر اساس نیاز سنجی کمیته امداد اولویت بندی شده است و به ترتیب به بیماران صعب‌العلاج و فرانشیزهای درمانی، حق استیجاری نیازمندان به مدت سه ماه، خرید وسایل سرمایشی و نیازهای ضروری نیازمندان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اضافه کرد: سال گذشته پنج میلیارد تومان زکات فطریه در استان جمع آوری و برای رفع نیاز نیازمندان هزینه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار