عزیزی: انزجار از رژیم صهیونسیتی را در فضای مجازی نشان خواهیم داد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون اجتماعی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز انزجار خود را از رژیم صهیونسیتی به شیوه دیگری نشان خواهیم داد، تاکید کرد به لطف جمهوری اسلامی، پرچم مسلمانان جهان بالاست.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
عزیزی: انزجار از رژیم صهیونسیتی را در فضای مجازی نشان خواهیم داد

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با پانا درباره روز قدس امسال گفت: «همه ما مسلمان هستیم و‌ تاکید شده است اگر در هر نقطه‌ای از جهان مسلمانی آسیب ببیند، اگر به فکر او نباشیم مسلمان نیستیم. ما که ادعای ولایت فقیه و شیعه داریم، حکومت ما حمایت از مستضعفان جهان است، به ویژه مردم مظلوم فلسطین که مورد ظلم صهیونیست‌ها هستند، اگر از آن‌ها دفاع نکنیم، چه کسی می‌خواهد حمایت کند؟ به همین خاطر است که از روز اولی که حضرت امام پایه مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست را گذاشتند و روز قدس را آفریدند، این برای ما بسیار ارزشمند است و آن را گرامی می‌داریم حتی اگر کرونا هم باشد.»

نماینده مردم شیروان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «امسال که وضعیت بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است، ما انزجار خود را از این رژیم ظالم به شیوه‌ای متفاوت و در فضای مجازی اعلام می‌کنیم و به طرق مختلف حمایت خود را از ولی امر مسلمین جهان و نایب برحق امام زمان نشان می‌دهیم.»

وی اضافه کرد: «صهیونیست‌ها خودشان نمی‌توانند بلایی بر سر مسلمانان بیاورند به همین خاطر داعش را ساختند، ابوبکر بغدادی یهودی در اسرائیل آموزش دید و آمدند مسلمانان را سر بریدند و زنان آن‌ها را در کوچه‌ها فروختند و به آن‌ها تجاوز کردند؛ که مطمانا اگر جمهوری اسلامی ایران نبود و از سوریه، عراق و یمن حمایت نمی‌کرد، این بلا بر سر تمام مسلمانان می‌آمد.»

عزیزی گفت: «به کوری چشم دشمنان حکومت ولایت فقیه در همه جا هست و عاشقان زیادی دارد و به همین خاطر پرچم جمهوری اسلامی و همه مسلمانان در جهان بالاست. اکنون جمهوری اسلامی به نمایندگی از همه مسلمانان در مقابل آمریکا ایستاده است‌. این عزت ستودنی است و همه این‌ها به خاطر حمایت‌های امام و رهبری است.»

رئیس کمیسیون اجتماعی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: «همین هوشیاری و عزت جمهوری اسلامی ایران بود که باعث شد تا تیر رژیم صهیونسیتی و آمریکا در قالب معامله قرن به سنگ بخورد. انشالله همیشه مسلمین و مستضعفان جهان به ویژه مردم فلسطین پرچم‌شان بالاست و این پرچم را تحویل امام زمان خواند داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار