برگزاری مسابقات فرهنگی، کانون فرهنگی- تربیتی رضوان شهرستان امیدیه در دوران کرونا

امیدیه (پانا)- کانون فرهنگی تربیتی رضوان شهرستان امیدیه فعالیت خود را در قالب مسابقات فرهنگی هنری با عناوین" هر خانه یک کانون" و "مهارت های سخنوری " در دوران قرنطینگی برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات فرهنگی،  کانون فرهنگی- تربیتی رضوان شهرستان امیدیه در دوران  کرونا

نوشین شیرعلی مدیر کانون فرهنگی _تربیتی رضوان شهرستان امیدیه در گفت و گو با پانا در مورد فعالیت‌های این کانون در دوران قرنطینه گفت: در پی شیوع کرونا ویروس در کشور و برای ایجاد آرامش در خانواده ها همزمان با تداوم فعالیت های آموزشی دروس مجازی کانون رضوان هم در راستای مفرح نمودن این ایام و مخاطبان و ایجاد هیجان و رقابت سالم و همچنین استعدادیابی از بین مخاطبان اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری مختلف با عناوین" هر خانه یک کانون" و مهارت های سخنوری کردیم.

او افزود: این مسابقات به صورت مجازی و شامل( مسابقه بازی خانوادگی ، برگزاری مسابقه مجری گری، گویندگی، سخنوری، قصه گویی، نقاشی، شاهنامه خوانی، آشپزی ، کاردستی و شعرخوانی)صورت گرفت، که با استقبال بی نظیری مواجه شد.

شیرعلی در پایان یادآور شد: آثار ارسال شده به دو شکل انتخاب شدند. ابتدا با نظر داوران کانون و سپس به جهت مشارکت عمومی آثار جهت رای گیری در فضاهای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار