پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت روز قدس 

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز قدس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت روز قدس 

به گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش مازندران، متن پیام علی‌رضا سعدی‌پور چنین است:

فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را در حالی گرامی می‌داریم و مظلومیت زخم کهنه جهان اسلام را در شرایطی فریاد می‌زنیم که امسال با توجه به موقعیت خاص و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و احتمال شیوع کروناویروس، راهپیمایی خیابانی و تجمع در ایران و بسیاری از کشورها به صلاح تشخیص داده نشد.

«قدس» قلب جهان اسلام و پایتخت کشور فلسطین است و تا آزادی کامل این کشور اسلامی و تا التیام این زخم کهنه مسلمانان، روز قدس روزی جهانی است و مبارزه مسلمانان و همه آزادی‌خواهان با اشغال‌گری صهیونیسم و اربابان آمریکایی و اروپایی‌اش ادامه دارد.

آرمان رهایی فلسطین که سال‌ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ توسط رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره مورد تأکید قرار داشت، پس از انقلاب رنگی رسمی و عمومی به خود گرفت و به همه جهان صادر شد و در تمام این سال‌ها شاهد بودیم کشورهای مسلمان اعم از شیعه و سنی و حتی برخی کشورها غیر مسلمان بدون توجه به مرزهای جغرافیایی، فریاد آزادی فلسطین را سر می‌داده‌اند.

آموزش و پرورش مازندران نیز به‌همراه همه همکاران، معلمان، آموزگاران، دانش‌آموزان و اولیا در روز قدس سال ۹۹ مانند سنوات گذشته، به تأسی از آرمان امام راحل (ره) و آموزه‌های مقام معظم رهبری مُدَّظِلُّهُ العالی، خشم انقلابی خود را بر سر متجاوزان فریاد خواهد زد تا دشمن تصور نکند خالی بودن مسیرهای راهپیمایی به دلایل شیوع کرونا، حاشیه امنی برایش ایجاد کرده و با خیال راحت به غصب و اشغال خاک یکی از مقدس‌ترین پهنه‌های جهان اسلام ادامه خواهد داد.

روز قدس امسال فریاد خشم خود را در فضای مجازی نثار دشمنان خواهیم کرد اما یقین داریم در نهایت حق آمدنی و باطل نابود شدنی است، این وعده خداست و وعده خدا تخلّف نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار