رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خبرداد:

مسابقه پیامکی اسوه مقاومت در سمنان برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اعلام کرد به مناسبت روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر مسابقه پیامکی اسوه مقاومت در استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه پیامکی اسوه مقاومت در سمنان برگزار می‌شود

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، مسابقه‌ای با عنوان اسوه مقاومت با محوریت وصیت نامه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در برگزاری این مسابقه، پنج ارگان از جمله بنیاد شهید استان، سپاه پاسداران، شورای هماهنگی تبلیغات، اداره تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان مشارکت و همکاری دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، با اشاره به سخنرانی آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با امت اسلامی رأس ساعت ۱۲ روز جمعه ۲خرداد ماه اظهار کرد: اجرای طرح ماذنه های مقاومت و پخش شعار از ماذنه های مساجد و دیگر اماکن مذهبی و مصلاها در روز جهانی قدس بعد از سخنرانی رهبر انقلاب در دستور کار است.

حجت الاسلام قندهاری، با اشاره به قرارداشتن متن وصیتنامه و سوالات ۱۰ گانه این مسابقه در پایگاه اینترنتی تبلیغات اسلامی استان سمنان، افزود: داوطلبان شرکت در این مسابقه پس از مطالعه وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی، فقط پاسخ صحیح سوال ها را در قالب یک کد ۱۰ رقمی به شماره ۶۶۰۰۰۲۳۰۳۸ ارسال کنند.

به گفته وی، علاقه مندان برای دریافت متن وصیت نامه و سوالات این مسابقه می توانند به سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به آدرس http://semnan.ccoip.ir مراجعه کنند.

روز جهانی قدس مناسبتی جهانی است که از یک سال پس از انقلاب اسلامی ایران، در آخرین جمعه ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود. هم‌چنین در این روز، گروه‌هایی از مسلمانان در نقاط مختلف جهان حمایت خودشان را از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار