مسئول قرارگاه جهادی شهید تقوی فر سپاه ناحیه ری : کمک های مومنانه جهاد امروز است

شهرری (پانا) - مسئول قرارگاه جهادی شهید تقوی فر حوزه ۳۶۳سپاه ناحیه ری گفت: جهاد در گذشته جنگیدن و مقابله با دشمن بوده اما امروز به توجه به شرایط شرکت در رزمایش های همدلی مانند کمک های مومنانه جهاد است.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مسئول قرارگاه جهادی شهید تقوی فر سپاه ناحیه  ری : کمک های مومنانه جهاد امروز است

سرهنگ پاسدار محسن نصیری مسئول قرارگاه جهادی شهید تقوی فر حوزه ۳۶۳سپاه ناحیه ری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: بسیج محصول تفکر عمیق و امتداد اندیشه امام است که توسط رهبری انقلاب به زیبایی هر چه تمام در فضای اندیشه جامعه دنبال می شود.

او در ادامه گفت: بسیج کاملاً یک نهاد انقلابی و مقدس است و ما می خواهیم با بسیج قله‌های بزرگ را فتح کنیم و مستکبران را در هم شکسته و ثبات قدم را در جهان اسلام احیا کنیم و معادله قدرت را تغییر دهیم.

مسئول قرارگاه جهادی شهید تقوی فر حوره ۱۶۳ سپاه ناحیه ری بیان کرد: ستاد جهادی شهیدتقوی فر حوزه ۳۶۳ سپاه ناحیه ری به صورت متمرکز و همچنین شامل ۱۴گروه جهادی در پایگاه های تابعه حوزه از شروع مبارزه با ویروس منحوس کرونا دراسفند 98 تاکنون درراستای کمکهای مومنانه و فعالیتهای جهادی همچنان مشغول جهاد میباشند.

نصیری تصریح کرد: این فعالیت‌ها شامل تهیه و توزیع صدها بسته معیشتی و بهداشتی و توزیع آن بین نیازمندان و محرومان، تهیه و توزیع هزاران عدد ماسک و اقلام بهداشتی جهت استفاده مراکز بهداشتی و درمانی و عموم مردم ، ضدعفونی کلیه معابر و مناطق مسکونی حوزه استحفاظی دراین مدت صورت گرفته است و همچنان به یاری خدا تا شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار