رییس سازمان بسیح فرهنگیان کشور:

ایرانیان استاد تبدیل تهدید ها به فرصت هستند

شهرری(پانا)- رزمایش کمک مومنانه و مساوات فرهنگیان شهرستانهای استان تهران با حضوررییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور و سایر مسئولین در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ایرانیان استاد تبدیل تهدید ها به فرصت هستند

در این رزمایش، عباس مطهری ریس بسیج فرهنگیان کشور در سخنانی با اشاره به روز جهانی قدس، آزادی خرمشهر و رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد : این سه مناسبت یک پیام مشترک دارند و نشان دهنده اراده ایرانیان در مقابله با مشکلات است. در واقع ایرانیان استاد تبدیل تهدید ها به فرصت هستند.

او در ادامه ضمن اشاره به آزادسازی خرمشهر افزود: آزاد سازی خرمشهر با توجه به شرایط زمانش تقریبا غیر ممکن بود اما به فضل الهی این ملت در مقابل تمام قدرت‌های جهان وارد عمل شد و در چنین روزهایی عملیات بیت المقدس شکل گرفت تا با ۱۵۰ گردان خرمشهر را آزاد کنیم.

مطهری بیان کرد: ۳۸ سال قبل ملت غیور ایران توانست تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کند و مومنانه در مقابله با آن ایستاد و اقتخار آفرید.

ریس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان تصریح کرد: همان طور در جنگ‌ها و مشکلات گذشته با هدایت امام راحل موفق بودیم این بار با هدایت امام حاضر رهبر عزیزمان در جهان می درخشیم و چنین صحنه هایی را در مقابله با ویروس کرونا رقم میزنیم.

مطهری اذعان کرد: اگر ما سی و هشت سال قبل با ۱۵۰ گردان خرمشهر را آزاد کردیم در حال حاضر بیش از دو هزار گردان بسیجی داریم.

او تصریح کرد: سخنان رهبر عزیزمان را ساعت دوازده روز قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) با دل و جان گوش خواهیم داد و انشالله که نوید آزادی فلسطین را خواهند داد.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار