برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز

اهواز (پانا) - رزمایش همدلی و کمک مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و خانواده های کم برخوردار در ناحیه 3 اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رزمایش  همدلی  و کمک مومنانه در آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز

اسکندر ممبینی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز با اعلام این خبر گفت: امروز به همت سازمان بسیج دانش آموزی حوزه 3 و فرهنگیان این ناحیه این رزمایش در قالب توزیع بیش از 500بسته کمک معیشتی باهدف کمک به نیازمندان و خانواده های کم برخوردار در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

در حاشیه این برنامه کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفت و گو با پانا با موفقیت آمیز خواندن این طرح که از سوی مقام معظم رهبری ارایه شده است بیان کرد: این طرح موفقی است و فرهنگیان استان خوزستان نیز در اجرای این طرح مشارکت و حضور فعال داشته اند و خوشحال هستیم که به یاری خدا امروز توانستیم اجرای این رزمایش را در آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز شاهد باشیم .

مودت در ادامه افزود : به همت سازمان بسیج دانش آموزی امروز افزون بر 500 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در این ماه مبارک توزیع خواهد شد و از فرهنگیان استان که دراجرای این طرح مشارکت و حضور فعال داشته اند نیز قدردانی و تشکر می کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: روند کمک رسانی بعد از ماه مبارک رمضان هم ادامه خواهد داشت و مایه خرسندی است که تاکنون بیش از 4000هزار بسته کمک معیشتی را توزیع کرده ایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار