دیدار دوستانه تیم ملی ایران و اسپانیا قطعی شد

تهران (پانا) - تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنتی با حضور تیم ملی اسپانیا شرکت می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه تیم ملی ایران و اسپانیا قطعی شد

به گزارش مهر، جلسه هم اندیشی مسئولان فوتسال به همراه سرمربی تیم ملی و دبیر کل فدراسیون فوتبال روز گذشته برگزار و نقشه راه فوتسال برای چند ماه آینده تا حد زیادی مشخص شد.

مهمترین مصوبه جلسه روز گذشته، تعیین زمان برگزاری دیدارهای رفت و برگشت فینال لیگ فصل گذشته بود که قرار است روزهای ۳۰ خرداد و ۶ تیر به ترتیب در اصفهان و تبریز بین تیم های گیتی پسند و مس سونگون برگزار شود.

نکته دیگری که در این نشست مورد تایید اعضای حاضر قرار گرفت، آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر در شهریورماه بود تا تیم ملی فوتسال هم مشکلی در راه آماده سازی خود برای رقابت های جام ملت های آسیا - که حکم انتخابی جام جهانی دارد- نداشته باشد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برنامه های مدنظرش را در این جلسه ارائه کرد و تقویم برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی اش را در اختیار دیگر اعضا قرار داد.

طبق هماهنگی های صورت گرفته، یکی از برنامه های آماده سازی تیم ملی ایران حضور در تورنمنت چند جانبه در کشور تایلند است. تاکنون حضور تیم های تایلند، ایران و اسپانیا در این تورنمنت قطعی است و احتمالا یک یا دو تیم دیگر هم به آن اضافه می شود.

بر این اساس، برنامه لیگ برتر فوتسال طوری در نظر گرفته شده است که تیم ملی بعد از برگزاری سه یا چهار هفته از آغاز لیگ، راهی تایلند می شود تا در این تورنمنت که می تواند برای ملی پوشان مفید باشد، شرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار