جزییات ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد لرستان

لرستان (پانا)-رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش لرستان با حضور در استودیو الفبا ضمن بیان جزییات ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد گفت ثبت نام فقط از طریق سامانه "سجا " انجام می شود .

کد مطلب: ۱۰۷۴۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جزییات ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد لرستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، اکبر پیرداده رییس اداره شاهد و امور ایثار گران آموزش و پرورش لرستان میهمان استودیو الفبا بود. وی در خصوص ثبت نام دانش آموزان درمدارس شاهد گفت: ثبت نام دانش آموزان بصورت اینترنتی و از طریق سامان " سجا " به آدرس saja.medu.ir است.

اولیا محترم جهت ثبت نام دانش آموزان از طریق سامانه سجا و در تاریخ های ذکر شده اقدام کنند.

او در ادامه عنوان کرد: تاریخ ثبت نام دانش آموزان به این شرح است. ثبت نام دانش آموزان کلاس اول ابتدایی از تاریخ 1-3-99 لغایت 17-3-99

ثبت نام دانش آموزان کلاس هفتم از تاریخ 1-4-99 لغایت 14-4-99

ثبت نام دانش آموزان کلاس دهم از تاریخ 5-4-99 لغایت 21-4-99 خواهد بود .

وی در خصوص چگونگی ثبت نام گفت: اولیا محترم شخصا می توانند نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام کنند یا از طریق کافی نتهای سطح شهر در تاریخ های ذکر شده جهت ثبت نام دانش آموزان اقدام کنند.

پیرداد اظهار کرد: در سامانه ثبت نام تعداد 28 اولویت بیان شده است که متقاضیان ثبت نام می توانند بر اساس مدارک و اولویت های ذکر شده اقدام کنند و پس از پایان این مرحله از طرف اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به میزان دو برابر ظرفیت هر کلاس در هر مدرسه اسامی برای مدیران مدارس شاهد بارگزاری می شود. مدیران محترم مدارس شاهد از بین متقاضیان، افرادی که دارای اولویت و امتیاز بالاتری هستند را شناسایی و از طریق پیامک دعوت به ثبت نام می کنند و اولیا محترم با در دست داشتن مدارک نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام خواهند کرد.

پیرداد در پایان بر مواردی تاکید کرد : ثبت نام وقتی صورت می گیرد که متقاضی کد رهگیری دریافت کند در غیر اینصورت ثبت نام تکمیل نشده است. با توجه به تکمیل ظرفیت دانش آموزان میانه پایه، اگر دانش آموزی انتقال یابد یا ظرفیت خالی وجود داشته باشد می توان نسبت به ثبت نام میان پایه اقدام کرد.

ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه "سجا" بوده و اولیا با ورود به این سامانه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار