در پویش همدلی و کمک مومنانه کارکنان اداره آموزش و پرورش و مدارس استثنایی صورت گرفت:

کمک بیش از 210 میلیون ریالی به دانش آموزان نیازمند مدارس استثنایی استان زنجان ن

زنجان (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان از تهیه و توزیع بسته های معیشتی در رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط کارکنان اداره و مدارس استثنایی در بین دانش آموزان نیازمند مدارس استثنایی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک بیش از 210 میلیون ریالی به دانش آموزان نیازمند مدارس استثنایی استان زنجان ن

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، فاطمه باغبانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با اشاره به ضرورت کمک به هموطنان در شرایط سخت گفت: پویش همدلی و کمک مومنانه با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند مدارس استثنایی با همت همکاران ایثارگر اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و با مشارکت مدیران و معلمان دلسوز مدارس استثنایی استان و جمعی از خیرین برگزار شد.

باغبانی در ادامه افزود: در این حرکت خداپسندانه ارزش ریالی کمک های جمع آوری شده بیش از 210 میلیون ریال بود که در بین 100 نفر از دانش آموز نیازمند توزیع شد.

وی در ادامه اظهار داشت: مواد بهداشتی و غذایی و همچنین پک های ویژه ماسک و مواد ضدعفونی از جمله اقلام توزیع شده در بین این دانش آموزان است که علاوه برآن دو دستگاه گوشی موبایل نیز به دانش آموزان نیازمند اهدا شد تا آنان نیز بتوانند از آموزش های مجازی بهرمند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار