مدیر کل آموزش‌ و پرورش شهرستانهای استان تهران:

انجام کار نیک وپرورش روحیه بخشندگی در همگان یک اتفاق تربیتی است

شهرری(پانا)- مدیر کل آموزش‌ و پرورش شهرستانهای استان تهران در حاشیه رزمایش کمک مومنانه گفت هر گاه کسی دل و دستش را راضی به بخشش می کند هیچ گاه سراغ کارهای بد نخواهد رفت و روحیه بخشندگی و مهربانی را در خود تقویت می کند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
انجام کار نیک وپرورش روحیه بخشندگی در همگان یک اتفاق تربیتی است

محمد صیدلو، مدیر کل آموزش‌ و پرورش شهرستانهای استان تهران در مراسم رزمایش کمک مومنانه و مواسات فرهنگیان اظهار کرد: حضور انسان‌های بخشنده و فداکار باعث شده که شاهد چنین صحنه‌‌هایی باشیم و به‌خصوص در این ماه مبارک این اعمال ارزشمندتر جلوه می‌کند.

او در ادامه با اشاره به اینکه معلمان دو دیدگاه متفاوت به موضوعات دارند که منظر عام و منظر خاص تعلیم و تربیت است، افزود: اگر از دیدگاه عام به این کار بزرگ نگاه کنیم درمی‌یابیم آنچه که امروز اتفاق افتاده یک کار زیبا و انسانی است که به دست خیرین رقم خورده، اما زاویه دیگر دیدگاه تربیت و تعلیمی است که در پشت صحنه چنین رویدادهایی رخ می دهد و اهمیت بیشتری دارد.

صیدلو گفت: ما با نگاه دقیق‌تر متوجه خواهیم شد که وقتی کسی در این فعالیت‌‌ها مشارکت دارد به سمت بدی‌ها نخواهد رفت و در واقع هر گاه دلی راضی می‌شود که کار نیک انجام دهد و روحیه بخشندگی را در خود پرورش بدهد، در واقع دست‌ها و دل‌هایی تربیت می‌شود که هیچ‌گاه به کسی ظلم نخواهندکرد و این اتفاقی تربیتی است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، ضمن یادآوری اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به سر می‌بریم و در این ماه توفیق خوشحال کردن دل خانواده‌های نیازمند و علاوه بر آن سعادت تمرین خوبی نیز نصیب‌‌مان شده، بیان کرد: ما در کنار ارگانهای همراه و خصوصا بسیج افتخار می‌کنیم که همه‌ ما بسیجی هستیم.

صیدلو تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور از حضور زنان و مردانی که دل بخشنده دارند بسیار خوشحالیم، زیرا متوجه می‌شویم که آموزش و پرورش به هدف خود یعنی تربیت انسان های خوب و مفید دست یافته است.

رزمایش مومنانه و مساوات فرهنگیان با مشارکت اداره مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌ و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش‌ و پرورش شهرستانهای تهران و سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، عطاران جانشین مرکز مسئول بسیج وزارت آموزش و پرورش، صیدلو مدیر کل و شورای معاونین اداره کل آموزش ‌و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

این بسته های حمایتی که شامل مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نقد در قالب کارت‌های هدیه و هفتصد بسته معیشتی بود بین خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت توزیع شد.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار