با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت:

دپارتمان تولید محتوای الکترونیکی حوزه پرورشی و فرهنگی استان افتتاح شد

زاهدان (پانا) - آیین افتتاح دپارتمان تولید محتوای الکترونیکی حوزه پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دپارتمان تولید محتوای الکترونیکی حوزه پرورشی و فرهنگی استان افتتاح شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، حمید رضا رخشانی در آیین افتتاح دپارتمان تولید محتوای الکترونیکی حوزه پرورشی و فرهنگی، ارتقاء و توسعه قابلیتها و مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان را مستلزم برنامه ریزی، تدبیر و همفکری مجموعه‌ها و حوزه‌های مختلف دانست.

او یکی از اولویت های مهم دستگاه تعلیم و تربیت را تبدیل تهدیدها به فرصت و بهره گیری صحیح و مناسب از اینگونه بسترها عنوان کرد و افزود: دپارتمان تولید محتوای الکترونیکی پرورشی و فرهنگی نیز همانند حوزه تربیت بدنی در کنار فعالیت‌های آموزشی کاری ماندگار خواهد بود که اثرات مثبتی در تکمیل چرخه تحصیلی دانش آموزان این استان به یادگار خواهد گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به شرایط حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت و ضرورت بیش از پیش بهره گیری از آموزش های مجازی و استمرار این فرآیند در آینده، توسعه و فراگیر شدن شبکه شاد را بسیار مهم و موضوع مورد نیاز دانش‌آموزان و فرهنگیان عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بهره گیری از ظرفیت کم نظیر خود دانش‌آموزان با هدف نقش‌آفرینی هرچه بیشتر آنان در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف را بسیار مهم دانست و افزود: مادامی که دانش‌آموزان در خط مقدم اجرا و انجام برنامه ها باشند تاثیر گذاری آن بر همسالان بهتر و بیشتر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار