کمک یک میلیارد تومانی بسیج خواهران بجنورد به نیازمندان متضرر از کرونا

بجنورد (پانا) -مسئول دفتر بسیج خواهران سپاه بجنورد زهرا محمدی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، تاکنون حدود یک میلیارد تومان به نیازمندان متضرر از کرونا، کمک شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کمک یک میلیارد تومانی بسیج خواهران بجنورد به نیازمندان متضرر از کرونا

زهرا محمدی در راستای کمک مومنانه به پانا، اظهار کرد: حسب دستور ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری، مبنی بر اجرای یک رزمایش گسترده همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه، خواهران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد نیز مانند سایر اقشار به ندای رهبری عزیز لبیک گفته و با کمک خیرین، بسیجیان و آحاد مردم نیک‌اندیش شهرستان بجنورد اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی داشتند.

مسئول دفتر بسیج خواهران ناحیه بسیج مقاومت بجنورد افزود: این مبلغ در قالب توزیع بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و همچنین کمک به بیماران نیازمند هزینه شده است.

وی بابیان اینکه با صدور فرمان ولایی مقام معظم رهبری روحیه انفاق و مواسات در جامعه، افزایش و احیاء شد، خاطرنشان کرد: بسیج خواهران سپاه بجنورد نیز تمام توان خود را جهت جذب کمک‌های مؤمنانه اقشار مختلف جامعه به‌کار گرفت.

محمدی افزود: در سطح شهرستان بجنورد بیش از پنج هزار و ۶۰۰ خانواده نیازمند شناسایی و در طول این رزمایش به آن‌ها بسته‌های مواد غذایی اهدا شد.

مسئول دفتر بسیج خواهران ناحیه مقاومت بجنورد همچنین به توزیع بسته‌های غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان توسط پایگاه‌های بسیج خواهران در سطح شهرستان بجنورد که به‌صورت خودجوش انجام شد، اشاره کرد.

محمدی یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده توسط بسیج خواهران سپاه بجنورد را تولید و توزیع ۳۵۰ هزار ماسک و گان در بین کادر درمان، نیازمندان، بسیجیان و سایر اقشار جامعه عنوان کرد و اظهار کرد: این فعالیت‌ها در کارگاه‌های خانگی و پایگاه‌های بسیج شهرستان بجنورد و ساختمان بسیج خواهران انجام‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار