امام جمعه اهل سنت تایباد؛

امکان برگزاری نماز عید فطر با رعایت مسائل بهداشتی وجود دارد

تایباد(پانا)- امام جمعه اهل سنت تایباد در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونای تایباد گفت علما و مردم خواستار برگزاری نماز عید فطر هستند، این امر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مکان های سر باز میسر است.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
امکان برگزاری نماز عید فطر با رعایت مسائل بهداشتی وجود دارد

مولانا غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد، در حاشیه این جلسه گفت: از ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان تایباد می‌خواهیم مجوز برگزاری نماز عید در شهرستان را با تمام پروتکل های امنیتی وزارت بهداشت صادر کند، خوشبختانه در شهر تایباد فضای بازی در حدود ۲۰ هکتار داریم که می تواند تمام پروتکل ها را اجرا کرد.

امام جمعه اهل سنت تایباد افزود: با ممنوعیت برگزاری نماز در این فضا، اجتماعات در مساجد کوچک برگزار می شود که ریسک بسیار بالایی دارد و امکان کنترل بر آن نیز وجود ندارد.

همچنین حجت الاسلام آماده، امام جمعه موقت تایباد، در حاشیه جلسه گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری ما به آنچه متخصصان بهداشت می‌گویند؛ پایبند هستیم و آن را رعایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: دشمن در کمین است و اگر علما به اندازه کافی اندیشه نکند، دشمن نماز را مورد هدف قرار داده و به آن ضربه می‌زند.

حجت‌الاسلام آماده در خصوص برخی پروتکل‌ها و رعایت بهداشت بیان کرد: مردم می‌توانند از سجاده و مهر شخصی استفاده کنند و در محل های برگزاری، ماسک و دستکش بزنند.

امام جمعه موقت تایباد ادامه داد: در طی این روزها برخی از مردم مومن، موازین بهداشتی را رعایت کردند که این خود جای تشکر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار