با انتشار بیانیه‌ای؛

آلمان هم مخالفت خود با الحاق کرانه باختری را اعلام کرد

تهران (پانا) - وزارت خارجه آلمان نیز مخالفت خود را نسبت به الحاق کرانه باختری اعلام و نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آلمان هم مخالفت خود با الحاق کرانه باختری را اعلام کرد

به گزارش مهر از تایمز اسرائیل، وزارت خارجه آلمان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به الحاق کرانه باختری به تل آویو ابراز نگرانی و مخالفت خود را در این ارتباط اعلام کرد.

در این بیانیه دولت آلمان اعلام کرد: برلین نسبت به توافق احزاب ائتلافی در اسرائیل بر سر پیشبرد طرحی برای الحاق مناطق اشغالی فلسطین براساس توافقات سیاسی به شدت نگران است.

به گفته آلمان، الحاق هر بخشی از مناطق اشغالی فلسطین از جمله بیت المقدس شرقی به معنای نقض آشکار حقوق بین الملل است که احتمال به سرانجام رساندن راه حل دو دولتی را به تحلیل خواهد برد.

در بیانیه آلمان همچنین به این موضوع اشاره شده که طرح الحاق کرانه باختری می‌تواند به معنای پایان یافتن همه توافقات تشکیلات خودگرادن فلسطین و تل آویو باشد.

آلمان روابط نزدیکی با رژیم صهیونیستی دنبال می‌کند و بر راه حل سازمان ملل که شامل تشکیل دو دولت در مناطق اشغالی است، تاکید دارد.

این در حالی است که مردم فلسطین کشورهای غربی و از جمله آلمان و فرانسه را به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی از جمله متهمان تداوم اشغالگری صهیونیست‌ها می‌دانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار