ارسال 200 بسته معیشتی برای پیش‌مرگان کرد مریوان

ساری (پانا) - مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از ارسال 200 بسته معیشتی امروز در قالب رزمایش «کمک مومنانه» برای معصرین پیش مرگان کرد مسلمان مریوان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 200 بسته معیشتی برای پیش‌مرگان کرد مریوان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش «کمک مومنانه» ویژه ماه مبارک رمضان شاره کرد و گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این طرح مومنانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه این اداره کل با همکاری هیئت محبان حضرت زینب (س) و خیرین استان مبلغ 40 میلیون تومان به معصرین پیش مرگان کرد مسلمان مریوان کمک کرد، ارزش هر بسته معیشتی را 200 هزار تومان اعلام کرد.

این مسئول افزود: رزمندگان شمال کشور از اوایل دهه 60 تا سال 75 در مریوان حضور داشته و با پیش مرگان کرد همسنگر بودند و این معاشرت و ارتباطات همچنان تداوم داشته و روز به روز پیوند قوی‌تری برقرار می‌شود.

سردار ملکی به برگزاری یادواره شهدای شمال کشور و مریوان اشاره کرد و آن را از جمله دستاوردهای این پیوند برادرانه عنوان کرد و گفت: پیش مرگان کرد مسلمان مریوان همسنگران و مرزداران خوبی بودند و در مقابله با ضد انقلاب و رژیم بعث عراق از جان مایه گذاشتند.

او تجلیل از مردم مریوان و خصوصا پیش مرگان کرد مسلمان را که در صحنه‌های دفاع از کشور و ناموس این ملت عاشقانه ایستادند و مقاومت کردند وظیفه انسانی و اسلامی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار