با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

اپلکیشن مهارتهای اجتماعی سازمان دانش آموزی استان رونمایی شد

زاهدان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از اپلکیشن مهارتهای اجتماعی سازمان دانش آموزی استان رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اپلکیشن مهارتهای اجتماعی سازمان دانش آموزی استان رونمایی شد

داوود صیاد صبح امروز در حاشیه آیین افتتاحیه دپارتمان تولید محتوای الکترونیکی حوزه پرورشی و فرهنگی اداره کل و همچنین رونمایی از اپلکیشن مهارت‌های اجتماعی سازمان دانش آموزی استان، اظهار کرد: تلاش ما بر آن است تا با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین نیاز دانش آموزان به مهارت های مختلف، آموزش های خود را در بستر فضای مجازی ادامه دهیم.

او افزود: خوشبختانه سازمان دانش آموزی استان برای نخستین بار با تلاش و کوشش گسترده همکاران و اساتید مجرب این حوزه توانسته است آموزش های خوبی را در این نرم افزار تهیه و آن را به صورت رایگان توسط این اپلکیشن در اختیار تمامی دانش آموزان استان و حتی کشور قرار دهد.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این نرم افزار قابل نصب بر روی تمامی تلفن های هوشمند دارای سیستم عامل آندروید است که دانش آموزان پس از نصب آن می توانند با مهارت های اجتماعی و دانش های تشکیلاتی این سازمان نیز آشنا شوند.

او افزود: در این نرم افزار بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ایران صادر شده بود نیز قرار گرفته است تا دانش آموزان عزیز ضمن مطالعه، آن را سرلوحه زندگی و کار خود در جهت ساخت ایرانی سرافراز قرار دهند.

صیاد با اشاره به اینکه این نرم افزار در حال بروزرسانی و افزودن بخش های جذاب دیگری نیز است، گفت: این نرم افزار قابلیت انتشار محتوای الکترونیکی در قالب فیلم های آموزشی را نیز داراست که بدون نیاز به هیچ گونه بروزرسانی خاصی با نخستین اتصال به شبکه ی اینترنت این محتوا در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد : تعامل دو سویه و ارایه ی فرم های نظر سنجی و برگزاری آزمون های آنلاین نیز از دیگر بخش های است که در آینده در این نرم افزار قرار خواهد گرفت.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خاطر نشان کرد: در تلاشیم تا بخش های آموزشی و مهارتی را متناسب با نیاز روز دانش آموزان را در این بستر فراهم نموده و بستر گفت و گو و ارتباطات ویدیویی و.. را نیز به آن بیفزایم.

او در پایان ضمن تقدیر از همراهی های مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان و معاونت پرورشی با اشاره به اینکه بیش از صد دقیقه محتوای آموزشی و مهارتی در استان تولید شده تاکید کرد: برآنیم تا شعار تربیت تعطیلی نخواهد داشت را با کمک همه همکاران مجرب این سازمان تحقق ببخشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار