مدیرکل آموزش وپرورش فارس خبرداد:

تهیه 27 برنامه تلویزیونی درسی با موضوع نحوه پاسخ دهی به سوالات امتحانات کتبی نهایی برای اولین بار در فارس

شیراز(پانا)-مدیرکل آموزش وپرورش فارس با مساعدت و همکاری صداوسیمای مرکز استان برای اولین بار در فارس، از تولید 27 برنامه تلویزیونی درسی با موضوع نحوه پاسخ دهی به سوالات امتحانات کتبی نهایی خبر داد و گفت این محتواها از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرهاد اسماعیلی در جمع دبیران منتخب و سرگروه‌های آموزشی استان با اعلام این مطلب افزود: یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش استان موضوع امتحانات کتبی نهایی دانش آموزان استان بود.

اسماعیلی با اشاره به گستردگی استان فارس گفت: همین مساله باعث شده در موضوع نیروی انسانی دچار چالش‌های متعددی باشیم که در نهایت منجر به این می شد که در نتایج امتحانات کتبی نهایی آن گونه که انتظار داریم نتیجه گیری نشود.

او این دغدغه را از جمله دغدغه‌های کارگروه آموزش متوسطه استان نیز عنوان کرد و افزود: بحث توسعه عدالت آموزشی و ارتقای جایگاه استان در نتایج امتحانات کتبی نهایی و همچنین شرایط ناشی از کرونا ویروس باعث شد تا به بررسی راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی بپردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: یکی از این راهکارهای خروجی جلسات این کارگروه استفاده از ظرفیت دبیران مجرب و خبره استان و تولید برنامه‌هایی با حضور آنها و پخش از شبکه استانی برای دسترسی همه دانش آموزان استان عنوان کرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات متعدد و نگاه مثبت مدیران صداوسیمای استان، این مساله مورد توجه و حمایت آنها نیز قرار گرفت و قرار شد تا 27 برنامه درسی با حضور دبیران منتخب و با موضوع نحوه پاسخ دهی به سوالات امتحانات کتبی نهایی و بیان نکات مهم این دروس تولید و برای همه دانش آموزان استان که امسال در امتحانات کتبی نهایی شرکت خواهند کرد پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار