به همت والدین، دستگاه تب سنج و پاشش اتوماتیک در ورودی مدرسه نرگس نصب شد

تهران(پانا)- فخرالزمان نیکنام، مدیردبیرستان دولتی نرگس، منطقه 1 از نصب دستگاه پاشش اتوماتیک جهت رعایت پروتکل بهداشتی و با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
به همت والدین، دستگاه تب سنج و پاشش اتوماتیک در ورودی مدرسه نرگس نصب شد
فخرالزمان نیکنام در گفت و گو با پانا ضمن آرزوی قبولی طاعات هم میهنان ومسلمانان جهان، اظهار کرد: از روز شنبه 27 اردیبهشت آیین بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد و همچنین ماسک و دستکش در اختیار دانش آموزان وهمکاران قرار داده شد. همچنین در جلسه شورای مدرسه در فضای مجازی با حضور نمایندگان انجمن و تعدادی از والدین خیر، پیشنهاد تهیه دستگاه تب سنج و پاشش اتوماتیک مطرح شد.
مدیر دبیرستان دولتی نرگس منطقه یک گفت: با همت خیرین در اسرع وقت دستگاه مذکور تهیه شد و روز چهارشنبه 31 اردیبهشت در مدرسه نصب شد. با نصب دستگاه، ‌ در ورودی دبیرستان به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، دانش آموزان و کادر و مراجعین در بدو ورود، کنترل تب، پایش سلامت و ضد عفونی می‌شوند.
وی افزود: این دستگاه از سیستم تب سنج هوشمند و نازل‌های پاششی با فشار ۴۰ بار تشکیل شده است که پس از قرار گیری شخص مقابل دستگاه، تب شخص بدون دخالت دست توسط دستگاه مشخص می‌شود و چنانچه تب شخص از ۳۷ و نیم درجه بالاتر باشد دستگاه به صورت کاملاً هوشمند شروع به اخطار می‌کند.
نیکنام با بیان اینکه دانش آموزان و همکاران پس از تب سنجی، با استفاده از دستگاه پاشش اتوماتیک که در جلوی در ورودی نصب شده است دست‌های خود را با ژل ضد عفونی کننده ویروس زدایی می کنند، ادامه داد: شخص پس از آن وارد گیت شده و مدار پاششی دستگاه توسط چشمی تعبیه شده شروع به کار کرده و به مدت ۶ ثانیه به صورت مه پاشی قطرات با قطر پنج میکرون را به صورت شبنم بروی سطح لباس می پاشد.
وی بیان کرد: این دستگاه قابلیت ضد عفونی کردن دست‌ها و البسه را به همراه تب سنجی به صورت کاملاً هوشمند و اتوماتیک را داراست. به این صورت غربالگری دانش آموزان و همکاران انجام می شود.
وی افزود: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان از اولویت های آموزش و پرورش است و جامعه فرهنگیان در کمک به رفع بحران ها همیشه پیش قدم هستند وخانواده دبیرستان نرگس مثل همیشه در بحران کرونا هم احساس مسئولیت خود را نشان دادند و این دستگاه برای حفظ سلامت آینده سازان کشور اسلامی با همت والدین خیر تهیه شده است.
نیکنام بیان کرد: حضور دانش آموزان در مدرسه اختیاری و تنها در جهت رفع اشکال و جبران دروس عقب مانده است. با برنامه ریزی کادر آموزشی، دبیران و دانش آموزان در ساعات مقرر در مدرسه حضور دارند.
قابل ذکر است دانش آموزان خیر و والدین دریا دلشان و کادر خوب مدرسه در زمینه انجام کارهای خیر از جمله ساخت مدرسه در استان سیستان وبلوچستان و کمک های مومنانه به همنوعان و.... همیشه پیش قدم بوده اند.
در خاتمه نیکنام، با تشکر از اولیا دانش آموزان و همکاران خیر که در تمام فعالیت های دبیرستان همراهان همیشگی هستند؛ اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر با مدد الهی و همکاری و همیاری ملی بر ویروس کرونا پیروز شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار