اولین جلسه اعضای کمیته تخصصی لباس فرم مدارس استان زنجان برگزار شد

زنجان(پانا) - اولین جلسه‌ اعضای کمیته تخصصی لباس فرم مدارس، با مشارکت رئیس سازمان دانش‌آموزی، رئیس سازمان صمت، رئیس اتاق اصناف و نماینده‌ اداره کل آموزش و پرورش استان در محل اداره سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه اعضای کمیته تخصصی لباس فرم مدارس استان زنجان برگزار شد

در ابتدای جلسه، فیروز مهدی رئیس سازمان دانش‌آموزی ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان به تشریح عملکرد سال گذشته‌ی سازمان در خصوص لباس فرم مدارس پرداخت. مهدی در ادامه شرایط کار در سال جاری و چالش‌ها و راهکارها را مطرح کرد.
مهدی گفت:« برنامه‌های تهیه و توزیع لباس فرم باید طبق دستورالعمل و با رعایت ابعاد معنوی انجام شود. امیدوارم امسال با راه‌اندازی سامانه‌ کارآمد و ثبت کلیه‌ مدارس در سامانه‌ی لباس فرم، این برنامه به صورت هماهنگ در سطح استان اجرا شود.»
پرویز مقدم، رئیس اداره اصناف سازمان صمت در این جلسه گفت: «باید سامانه به صورت دقیق راه‌اندازی شود و به صورت مستمر نظارت و ارزیابی شود. خرید پارچه باید از محل مشخص و به صورت هماهنگ برای همه‌ تولیدی ها فراهم شود.»
مقدم افزود: « با همکاری سازمان صمت و اتحادیه خیاطان قیمت نهایی اجرت دوخت لباس فرم تعیین و به اطلاع تولیدکنندگان خواهد رسید.»
عتیق‌زاده رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک، در ادامه جلسه گفت: « با توجه به افزایش تورم، تغییراتی را در قیمت پارچه و اجرت خیاطان خواهیم داشت. باید تلاش شود که از پارچه‌های باکیفیت با قیمت مناسب استفاده شود.»
عتیق زاده افزود: « باید نظارت جدی برثبت نام مدارس در سامانه انجام شود و با مدیران متخلف برخورد جدی شود. نیاز است که حداقل 4 نفر به نمایندگی به طور مستمر بر کار تولیدی‌ها و مدارس نظارت داشته باشند.»
وی تصریح کرد: «برای کار از تولید کنندگان دارای مجوز و با سابقه استفاده خواهد شد و سقفی برای تعداد لباس‌های هر تولیدی تعیین خواهد شد.»

مقرر شد جلسات بعدی به صورت مستمر برگزار و تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار