مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

توزیع 17هزار و 500 بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - از ابتدای ماه مبارک رمضان با همت خیران، کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، 17هزار و 500 بسته سبد غذایی به ارزش 23 میلیارد و 228 میلیون ریال بین مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر توزیع‌شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 17هزار و 500 بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در جلسه شورای مدیران این هفته استان گفت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان 17هزار و500 بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر اقشار نیازمند با رعایت عزت‌نفس و کرامت انسانی آن‌ها توزیع‌شده است.
صفری افزود: این بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، روغن، رب، ماکارونی، قند، شکر و سایر نیازهای نیازمندان بوده که در ایام ماه مبارک رمضان بین خانواده‌ها توزیع‌شده و تاپایان ماه مبارک نیز ادامه دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان به ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های معیشتی اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی هر یک از بسته‌های اهدایی به خانواده‌ها به‌طور میانگین یک‌میلیون و 500 ریال بوده و برای تأمین این اقلام 23 میلیارد و 228 میلیون ریال توسط کمیته امداد، خیران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.
توزیع 70هزار پرس غذای گرم بین مددجویان زنجانی
قریب به 11میلیارد و 500 میلیون ریال با همراهی و هم افزایی خیران و نیکوکاران از طریق 13 آشپزخانه اطعام مهدوی و 70 هزار پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان طبخ و در بین مددجویان و نیازمندان استان زنجان توزیع‌شده است.
هدایت صفری در جلسه شورای مدیران این هفت با تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) گفت: امیدواریم با الگو گیری از روش امام علی (ع)در حوزه کاری خود برای اقشار نیازمند که توصیه مقام معظم رهبری در رزمایش همدلی و مواسات و کمک مؤمنانه هست نقش خود را بصورت برجسته ایفا کنیم.
وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط ویروس منحوس کرونا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برپایی سفره‌های افطاری، گفت: همه‌روزه از طریق 13 آشپزخانه اطعام مهدوی، غذای گرم تهیه و با رعایت کامل نکات بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
مدیر کمیته امداد استان افزود: با همراهی و هم‌افزایی مراکز نیکوکاری، خیران، نهادها و سازمان‌ها از ابتدای این ماه پر خیروبرکت 70 هزار پرس غذای گرم به ارزش 11میلیارد و 500 میلیون ریال در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی استان طبخ و توزیع‌شده است.
صفری افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت مجازی 0374 -0000-9979-6037جهت اطعام و افطاری نیازمندان به نیت بانیان به‌حساب کمیته امداد واریز کنند تا به نیت آن‌ها در این ایام غذای گرم طبخ و به نیازمندان توزیع شود. همچنین می‌توانند در زمینه تهیه سبدهای معیشتی به‌صورت جیره خشک مساعدت و همراهی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار