سیامک نعمتی: برای اولین بار در ایران پوکر می‌کنیم

تهران (پانا) - هافبک پرسپولیس از عزم جدی بازیکنان این تیم برای ثبت چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سیامک نعمتی: برای اولین بار در ایران پوکر می‌کنیم

سیامک نعمتی هافبکپرسپولیس که برای انجام دادن تست کرونا در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شده بود پس از انجام دادن این تست در جمع خبرنگاران گفت: ما با اجازه وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال اینجا هستیم و بعد از مدت‌ها توانستیم بچه ها را ببینیم و باشگاه هم در اولین روز کاری این کار خوب را انجام داد و از تمام بازیکنان تست گرفت تا انشالله همه صحیح و سالم از روز شنبه بتوانیم تمرینات را استارت بزنیم.

وی درباره طولانی مدت شدن تعطیلات لیگ برتر گفت: این دو ماه برای مردم و مخصوصا ورزشکاران دوره سختی بود. ورزشکاران حالا یک مقدار آزاد شدند و می‌توانند لیگ را برگزار کنند، امیدوارم مردم هم از این گرفتاری عبور کنند.

هافبک پرسپولیس همچنین در واکش به هجمه‌های وارد شده به پرسپولیس گفت: حرف جالبی نیست که بگویند می‌خواهند لیگ را برای پرسپولیس برگزار کنند. تیم‌های خودشان هم اگر در این شرایط قرار داشت، دوست داشتند لیگ ادامه پیدا کند. ما گفتیم هرچه فدراسیون و وزارت بهداشت بگویند ما تابع قوانین هستیم. آن ها هم دستور دادند لیگ برگزار شود و ما هم از شنبه استارت می‌زنیم که انشالله برای اولین بار در ایران، بتوانیم پوکر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار