به مناسبت روز جهانی قدس؛

بیانیه دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی استان سمنان

سمنان (پانا) – دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی استان سمنان، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند دانش آموزان انجمنی استان سمنان هم همراه با همکلاسی های خود، فریاد عدالت خواهی و حمایت ملت مظلوم فلسطین را سر خواهند داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی استان سمنان

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، متن بیانیه به شرح زیر است:

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

ویروسی منحوس به نام کرونا در گوشه ای از جهان پدید آمد و سرتاسر دنیا را در برگرفت تا آزمونی برای بشریت باشد، جان می‌ستاند و دوری راه نجاتش است. ظاهرا که با کودکان کاری ندارد، اما دیدن کودکی بدون والدین غمناک است.

در طول حضور نسل بشر در روی کره خاکی ویروس های متعددی حیات این جامعه را تهدید کرده است، اما یکی از خطرناک ترین این ویروس ها قریب به ۷۰ سال قبل در منطقه ما پدید آمد و منشاء تاریکی در جهان شد، ویروسی که نه تنها به جان، بلکه به مال و سرزمین و اعتقادات کسی هم رحم نمی‌کند و تفاوتی برای کوچک و بزرگ، زن و مرد، کودک و پیر قائل نیست، تفکری که انسانیت را بی ارزش و دون می داند و چه تاسف‌بار که در سایه بی‌تفاوتی سازمان های به اصطلاح حقوق بشری، روزی در فلسطین، روزی در سوریه، روزی در عراق و روزی در یمن، خودی نشان می‌دهد و دست به کشتار می زند. رژیم صهیونیستی اسرائیل ویروس خطرناک عصر ماست و یا به تعبیر زیبای امام رحل (ره): « اسراییل یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو شود.

بیش از چهل سال است که اقدام هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تمامی آزادی خواهان دنیا را در همراهی با ملت مظلوم و مسلمان فلسطین منسجم کرده و همه ساله با مشت های گره کرده قدرت حقیقی جبهه مقاومت در برابر ظلم و استکبار را نمایان ساخته است.

ما دانش‌آموزان عضو انجمن های اسلامی استان سمنان، ضمن محکوم کردن قمار بزرگ قمار باز زمانمان ترامپ فاسد که با نام معامله قرن رونمایی شده است؛ هرگونه اقدام در خصوص حذف نام فلسطین عزیز و الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را از پیش شکست خورده می دانیم و چون همیشه همبستگی و برادری خود را با نوجوانان و کودکان آزاد فلسطینی اعلام می‌کنیم و به تبعیت از امام راحل حضرت امام خمینی(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریاد الموت لاسرائیل سر خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار