در گفت و گو با پانا مطرح شد

فیلم سینمایی «بُروا» در راه جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ

تهران (پانا) -فیلم «بُروا» به کارگردانی پرنیا کاظمی پور و تهیه کنندگی مهرداد مجیدی در بخش مسابقه ششمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ سوئیس حضور خواهد داشت که این رویداد امسال بخاطر مسائل مربوط به کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فیلم سینمایی «بُروا» در راه جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ

فیلم سینمایی «بُروا» به کارگردانی پرنیا کاظمی‌پور و تهیه کنندگی مهرداد مجیدی در ششمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ سوئیس در بخش مسابقه پذیرفته شد.
پرنیا کاظمی‌پور در گفت‌وگو با پانا ضمن اعلام این خبر گفت: «فیلم سینمایی «بروا» که طی هفته‌های گذشته در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان CMS Children FF در شهر لاک نو در هند نیز پذیرفته شده بود این بار در جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ حضور خواهد داشت.»
وی ادامه داد: «این فیلم تاکنون در چند فستیوال خارجی از جمله هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا و بیست و هفتمین دوره جشنواره کودک میلان پذیرفته شد.»
این کارگردان درباره نحوه برگزاری این جشنواره توضیح داد: «ششمین جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ سوئیس از 8 الی 14 خرداد به‌خاطر شبوع ویروس کرونا به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.»
قابل ذکر است، «بُروا» نخستین اثر بلند سینمایی پرنیا کاظمی‌پور است که سال گذشته (1398) در سی‌ویکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان ایران شرکت کرد و توانست جایزه بهترین کارگردانی آثار داستانی سینمای ایران را از آن خود کند.
«بُروا» داستان کودکی از روستاهای دیار کردستان است که می‌خواهد بزرگ‌ترها باورش کنند و برای رسیدن به این خواسته به تلاشی خستگی‌ناپذیر دست می‌زند و در این راه نوعی دگرگونی در نگاه و انتخاب مسیر را تجربه می‌کند. آریان یوسفی، آرینا میرزایی، علی اشرف رضاءی، دنیا گفتاری، رضا پش آبادی و حدیث فولادوند بازیگران این فیلم هستند که تهیه‌کنندگی آن را مهرداد مجیدی برعهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار