بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در اردبیل احداث می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اعلام کرد احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در اردبیل به زودی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در اردبیل احداث می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: پیمانکار احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل انتخاب شده و تجهیز کارگاه صورت گرفته و بخشی از منابع مالی مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری و بخشی نیز از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

او از تایید نقشه‌های این بیمارستان و صدور مجوز آن توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: با پیگیری‌های استاندار اردبیل و طبق هماهنگی به عمل آمده که از وزارتخانه در مرکز صورت گرفته، طوری برنامه‌ریزی شده تا در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا این‌پروژه بصورت ضربتی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی و افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی را از اولویت‌های ضروری و مورد نیاز استان دانست و اظهار امیدواری کرد: با شتابی که در اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و درمان شکل گرفته، در میان مدت شاهد ارتقاء رتبه استان در این بخش باشیم.

هم اکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ تخت بستری در بیمارستان‌های این استان وجود دارد و این تعداد باید تا سال ۱۴۰۰ به بیش از سه هزار و ۴۰۰ تخت افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار