به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت؛

صدور 300 اخطاریه و پلمب 8 واحد صنفی در بویین زهرا

قزوین (پانا) - به گفته مدیر شبکه بهداشت و د‌رمان شهرستان بویین زهرا، 300 واحد متخلف در بویین زهرا به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به پیشگیری از کرونا اخطاریه کتبی دریافت کرده و تعداد هشت واحد نیز پلمب شده اند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
صدور 300 اخطاریه و پلمب 8 واحد صنفی در بویین زهرا

به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی قزوین، آرش خوشنویس زاده اظهار کرد: واحد بهداشت حرفه ای این شبکه از آغاز گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور مقابله با کووید 19 و جلوگیری از شیوع آن، بازدید از کلیه واحد های صنعتی، صنفی و کشت و صنعت به صورت روزانه در نوبت های صبح، عصر و حتی در برخی از موارد نوبت های شب، از حدود دو هزار و 800 واحد کارگاهی و صنفی این شهرستان بازدید داشته اند.

وی افزود: در این بازدیدها تعداد حدود 300 واحد متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به پیشگیری از کرونا اخطاریه کتبی دریافت کرده و تعداد هشت واحد نیز پلمب شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و د‌رمان شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: کلیه این واحدهای تعطیل شده پس از رفع نواقص و با دریافت تعهدنامه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی عنوان کرد: نظارت مستمر و دقیق بر کلیه واحدهای کارگاهی و صنفی شهرستان بویین زهرا توسط واحد بهداشت حرفه ای این شهرستان با جدیت هر چه بیشتر ادامه دارد و بر رعایت پروتکل ها همچون رعایت فاصله گذاری اجتماعی، گندزدایی، بازگشت به کار و... نظارت مستمر وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار