اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش منطقه خارگ در سال 99 برگزار شد

خارگ (پانا)_ اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه خارگ در سال جدید با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش منطقه خارگ در سال 99 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه خارگ، در این جلسه رضا برمک رییس اداره آموزش و پرورش خارگ گفت: تفاوت زیاد بین شرایط خدمتی فرهنگیان شاغل در جزایر با فرهنگیان شاغل در سایر مناطق وجود دارد، ولی عدم توجه به این تفاوت‌ها و سختی‌ها سبب ابراز گلایه‌های شدید فرهنگیان شاغل در جزیره خارک شده است.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته‌های به حق فرهنگیان حق جزیره است که به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد تصریح کرد: در جزیره خارگ تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های نفتی با آموزش و پرورش وجود دارد که تداوم این روند مطمئناَ باعث شکوفایی و رشد آموزش و پرورش در جزیره خواهد شد.

برمک افزود: نگاه بخشداری ویژه خارگ در حوزه آموزش و پرورش توسعه پایدار و شکوفایی در حوزه آموزشی و پرورشی است. با توجه به شرایط فعلی حاکم بر کشور، فضای آموزشی را وارد منازل دانش آموزان کردیم، اقدامات بسیار مناسبی در حوزه نرم‌افزاری و فضای مجازی داشتیم و طبق آمار ۱۰۰ درصد از این زیرساخت توسط دانش آموزان در جزیره استفاده شد.

رئیس آموزش و پرورش خارگ تصریح کرد: در راستای به‌روزرسانی علمی فرهنگیان و اولیای جزیره، برگزاری یک دوره با حضور مؤلفین کتب داشتیم، همچنین با همکاری شرکت پایانه‌های نفتی ایران آزمون قلمچی برای دانش آموزان و برگزاری کلاس‌های کنکور به صورت رایگان برگزار شد.

برمک دبیر شورای آموزش و پرورش خارگ با بیان اینکه در حوزه نجوم، دانش آموزان جزیره خارگ در استان بوشهر سرآمد هستند خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط محدود جزیره در بحث کنکور سال گذشته، دانش آموزان خارگ توانستند رتبه‌های مناسبی در رشته‌های پزشکی کسب کنند، در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی با طراحی یک طرح کوتاه مدت در حوزه کتاب‌خوانی ۱۰۰ درصد دانش آموزان عضو کتابخانه در جزیره شدند.

وی در ادامه ضمن تشکر از کلیه مسئولین منطقه؛ تعمیر منازل سازمانی، اختصاص حداقل 5 دستگاه منزل سازمانی به فرهنگیان، کارت تردد ویژه فرهنگیان جهت تهیه بلیط کشتی به صورت نیم بها و همچنین پیگیری نوسازی و تجهیز مدارس شهیدمطهری و شهدا را از اولویت ها عنوان نمود.

در این جلسه ابراهیمی بخشدار خارگ ضمن قبولی طاعات و عبادات حاضرین اظهار کرد: معلمان پرچمدار پیشرفت و رشد جامعه هستند و ضرورت آموزش و انتقال اخلاق و معنویت در بین دانش آموزان کم از آموختن دانش و علم نیست بلکه ارجحیت دارد.

بخشدار خارگ ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجازی معلمان در این ایام قرنطینه، وقت و هزینه ای که معلمان در این روزها گذاشتند تا دانش آموزان از تحصیل عقب نمانند را جلوه ای از جهاد معلمان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار