بسیج دانش آموزی شهرستان مانه وسملقان و مدیریت آموزش و پرورش برگزار می کنند‌؛

برگزاری جشنواره دانش آموزی به مناسبت روز قدس

مانه وسملقان (پانا) -جشنواره دانش آموزی به مناسبت روز قدس با عنوان "هردانش آموز ایرانی یک دلنوشته به دانش آموز فلسطینی بنویسد" برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره دانش آموزی به مناسبت روز قدس

جشنواره دانش آموزی روز قدس در بستر فضای مجازی با مشارکت بسیج دانش آموزی شهرستان مانه وسملقان و مدیریت آموزش و پرورش مانه وسملقان در دوره ابتدایی و متوسطه برگزار می شود.

دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم برای مشارکت در جشنواره دانش آموزی روز قدس بایستی به نکات زیر توجه کنند.

۱. دانش آموزان ابتدایی می بایست با خلق یک اثر هنری به طور ویژه نقاشی که گویای مفاهیم و مصادیق مرتبط با دانش آموز فلسطینی و روز قدس باشد در این جشنواره حضور یابند.

۲. دانش آموزان متوسطه نیز باید با نوشتن یک نامه یا دلنوشته که گویای مفاهیم و مصادیق مرتبط با دانش آموز فلسطینی و روز قدس باشد در این جشنواره شرکت کنند.

۳. بناست از سوی بسیج دانش آموزی شهرستان مانه و سملقان هدایای یاد بود به آثار برگزیده اعطا شود.

۴. نحوه ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره بدین گونه است که پس از خلق اثر دانش آموزان، عکس اثر خود را برای معاون یا معلم خود در فضای مجازی ارسال و سپس از طریق او به درگاه ارتباطی ما در فضای مجازی
با ذکر نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی، نام مدرسه یا دبیرستان خود ارسال می کنند.

۵. فعالیت مدارس ، آموزگاران و دبیرانی که دانش آموزان آنان در جشنواره دانش آموزی روز قدس مشارکت کنند، رصد و ارزیابی و گزارش آن به مقطع مربوطه برای هرگونه اقدام و اطلاع ارسال خواهد شد.

۶. نحوه داوری این جشنواره بدین گونه است که هر کدام از آثار دانش آموزان که باز نشر بیشتری از سوی خودشان در گروه های گوناگون ثبت و ضبط کرد، هدایای یادبودی به آنها اعطا شود.

۷. مهلت ارسال آثار تا ۹ خرداد ۹۹ است.

همچنین اثر منتخب از سوی بسیج دانش آموزی شهرستان برای مسابقات کشوری ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار